همایون شاهرخی: عدم مدیریت فدراسیون فوتبال هرج ومرج ایجاد نموده است، بزرگ تر از کی روش را هم می توان کنترل کرد

به گزارش واندر هنگر، همایون شاهرخی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که عدم مدیریت فدراسیون فوتبال باعث هرج ومرج شده است.

همایون شاهرخی: عدم مدیریت فدراسیون فوتبال هرج ومرج ایجاد نموده است، بزرگ تر از کی روش را هم می توان کنترل کرد

همایون شاهرخی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد چالش های چند روز اخیر میان کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و تیم امید گفت: من زیاد اخبار را تعقیب نمی کنم، چون اتفاقات فوتبال ایران را هرچه هم بزنید بدتر می گردد. من نه کی روش را مقصر می دانم و نه کرانچار را، در این مسائل ایراد اصلی عدم مدیریت صحیح فدراسیون فوتبال است که هرج ومرج ایجاد نموده. متأسفانه خیلی ها برای حفظ صندلی شان کارهایی انجام می دهند که خوشایند نیست و وقتی در بحث مدیریت یا مسائل دیگر مشکل وجود داشته باشد، نتیجه اش همین می گردد.

وی در ادامه این گفت وگو همچنین توضیح داد: در بحث مسائل فنی مربوط به کی روش مسئله ای وجود ندارد، ولی نوع گفتمان کادر فنی تیم ملی توهین به ادبیات ما و فرهنگ جامعه است. فردی که مسئول است باید این رفتارها را کنترل کند. حتی بزرگ تر از کی روش را هم می توان کنترل کرد، ولی ما شاهد اتفاقات دیگری هستیم و کسی هم جلودار کی روش نیست.

شاهرخی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می تواند بعد از سال ها در آسیا قهرمان گردد؟، اعلام نمود: ما نباید تاریخ را ورق بزنیم و به گذشته برگردیم. نباید بگوییم که فلان سال در جام جهانی این نتیجه را گرفتیم یا فلان مقام را کسب کردیم. ورزش همیشه به روز جلو می رود و باید دید الآن در چه شرایطی قرار داریم.

سرمربی پیشین تیم ملی در سرانجام گفت: تیم ملی می تواند با یک برنامه آماده سازی خوب در جام ملت ها موفق باشد، البته این را هم باید در نظر گرفت که شرایط سیاسی و مسائل مالی باعث شده است که معمولاً نتوانیم با تیم های بزرگ و قدرتمند بازی کنیم. این مشکل از چند جام جهانی قبل تر هم وجود داشت. ما در فوتبال مان چیزی به نام خلاقیت داریم که می تواند در موفقیت تیم ملی مشخص کننده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 70

به "همایون شاهرخی: عدم مدیریت فدراسیون فوتبال هرج ومرج ایجاد نموده است، بزرگ تر از کی روش را هم می توان کنترل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایون شاهرخی: عدم مدیریت فدراسیون فوتبال هرج ومرج ایجاد نموده است، بزرگ تر از کی روش را هم می توان کنترل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید