هزینه اجاره مسکن در غرب تهران ، لیستی از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره نشینی

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت اجاره مسکن در بعضی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

هزینه اجاره مسکن در غرب تهران ، لیستی از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره نشینی

بر اساس اطلاعات و قیمت ها موجود در جدول زیر، متوسط اجاره در منطقه استاد تعیین برای یک آپارتمان 80 متری 8.8 میلیون تومان ثبت شده است. تهران سر و چیتگر مناطقی هستند که متوسط اجاره در این مناطق در حدود 9 میلیون تومان ثبت شده است.

دریاچه شهدای خلیج فارس با متوسط اجاره 10 میلیون تومان و کوهک و شهرزیبا با متوسط اجاره ماهانه 11 میلیون تومان ثبت شده اند.

جنت آباد شمالی و باغ فیض در محدوده 12 میلیون تومان اجاره ماهانه را ثبت کردند. همچنین در بین محلات موجود در جدول زیر، صادقیه با نرخ 12.5 میلیون تومان اجاره، گران ترین نرخ اجاره را دارد.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره در بعضی از مناطق غرب تهران را مشاهده می کنید.(دقت داشته باشید قیمت ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی های دیوار است.)(قیمت های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1683

به "هزینه اجاره مسکن در غرب تهران ، لیستی از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اجاره مسکن در غرب تهران ، لیستی از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید