نگاهی به طبیعت زیبای گلوگاه اِیوِن در بریستول

به گزارش واندر هنگر، گلوگاه اِیوِن()، دره و آبکندی زیبا است که حدود 2.5 کیلومتر در امتداد لبه صخره های آهکی شهر زیبای بریستول در انگلستان کشیده شده است.

نگاهی به طبیعت زیبای گلوگاه اِیوِن در بریستول

بریستول یکی از شهرهای انگلستان، اتحادیه ای خودمختار و بخشی سنتی در جنوب غربی این کشور است و در فاصله 169 کیلومتری غرب لندن واقع شده است.

رودخانه ای به نام اِیوِن، در دل این آبکند جاری است و اطراف آن نیز توسط جنگل و بیشه های زیبا، آراستگی بیشتری یافته است. این منظره با پس زمینه شهر دلپذیر بریستول و پل معلق کلیفتون ()، خالق منظره ای متفاوت و مجذوب کننده است.

وجود این عارضه طبیعی، آب و هوای شهر را نیز دستخوش تغییر و دگرگونی نموده است. هنگامی که بخشی از منطقه آب و هوایی بارانی را تجربه می نماید، بخش دیگر از تابش شعاع های طلایی خورشید جان می گیرد.

پل کلیفتون هم علاوه بر آنکه یک جاذبه معماری است، به زیباتر شدن هر چه بیشتر دورنمای شهر و محیط پیرامونش کمکی شایان نموده است.

اگر روزی گذرتان به شهر بریستول افتاد، حتماً از این گلوگاه، رودخانه و محیط زیبای پیرامونش نیز دیدن کنید. آب و هوای ناحیه در تمام طول سال معتدل و ملایم بوده و امکان سفری آسوده و لذت بخش را فراهم آورده است. شهر بریستول نیز جدا از مناظر زیبای دور و اطراف، به قدر کفایت از زیبایی و جذابیت بهره برده و گردش و بازدید از آن نیز قطعا در جای خود، سرگرم کننده و لذت بخش خواهد بود.

امید آنکه این سفر نیز مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع placestosee

منبع: کجارو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 733

به "نگاهی به طبیعت زیبای گلوگاه اِیوِن در بریستول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به طبیعت زیبای گلوگاه اِیوِن در بریستول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید