گیاهان آپارتمانی مجلل برای دکوراسیونی لوکس

به گزارش واندر هنگر، شاید حضور یک گیاه آپارتمانی، در غوغای بی حد و مرز زندگی شهرنشینی، آرامش زندگی را به ما یادآوری کند.

گیاهان آپارتمانی مجلل برای دکوراسیونی لوکس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

گیاهان آپارتمانی مجلل

تمامی عناصر کاربردی برای چیدمان در آپارتمان ها، به شیوه ای کاملا دقیق، انتخاب می شوند. اما در کنار وسایل پر زرق و برق، نام گیاهان آپارتمانی در این بین می درخشد. استفاده از گیاهان آپارتمانی در چیدمان، علاوه بر زیبایی، حس طراوت و آرامش ذهن را به ارمغان خواهد آورد. در این نوشتار از خبرنگاران به معرفی و شناخت زیباترین و لوکس ترین گیاهان آپارتمانی خواهیم پرداخت که با معماری مدرن این روزها، کاملا سازگار است.

گیاه پرنده بهشتی یا استرلیتزیا

گیاه استرلیتزیا، مشهور به پرنده بهشتی، یکی از گیاهان همواره سبز و دائمی است. گیاه پرنده بهشتی به عنوان یکی از محبوب ترین گیاهان سراسر جهان، این روز ها مورد توجه طراحان دکور قرار گرفته است. این گیاه به سرما و خشکی هوا بسیار حساس است؛ با این حال، در محیط آپارتمان به راحتی قابل نگهداری است. برای نگهداری از گیاه استرلیتزیا، به محیطی پرنور، گرم، مرطوب و عظیم احتیاج دارید.

درختچه فیکوس آلاستیکا

درختچه فیکوس آلاستیکا، رتبه دوم از لوکس ترین گیاهان آپارتمانی را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این، درختچه فیکوس آلاستیکا، جز گیاهان مقاوم آپارتمانی نیز محسوب می گردد. شرایط پرورش و نگهداری از درختچه فیکوس آلاستیکا در آپارتمان بسیار ساده است. خاک مناسب، نور فراوان، آبیاری به اندازه و تعویض گلدان در زمان مناسب، احتیاج های اساسی پرورش این درختچه زیبا است.

گیاه لیندا

ظاهر آراسته، ساقه چوبی ضخیم و برگ های براق سوزنی گیاه لیندا، از شاخصه هایی است که نگهداری آن را در محیط های اداری، آپارتمان های اشرافی و هتل های لوکس می طلبد. لیندا گیاهی نسبتا مقاوم است؛ تنها حساسیت این گیاه، آبیاری بیش از حد است. این گیاه رشد آهسته و طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت. برای نگهداری از گیاه لیندا، به یک محیط پرنور احتیاج دارید. غبارپاشی روزانه از نکاتی است که در نگهداری از گیاه لیندا باید مد نظر قرار گرفته گردد.

درختچه فیکوس لیراتا

درختچه ای بسیار زیبا، از خانواده توت ها و انجیر ها است. این درختچه زیبا جایزه انجمن باغبانی باغ سلطنتی را کسب نموده است. این درختچه در فضای آپارتمان رشد کمی خواهد داشت و میوه نخواهد داد. برای نگهداری از درختچه فیکوس لیراتا در آپارتمان، به محیطی پر نور با نور فیلتر شده، گرم تا معتدل و مرطوب احتیاج دارید. برای رطوبت رسانی از غبارپاشی روزانه بهره ببرید.

گیاه زامیفولیا

گیاه زامیفولیا، یکی از مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی است. گیاه زامیفولیا، به دلیل شاخ و برگ های متراکم و براق و مراقب آسان، همواره مورد توجه بوده است. گیاه زامیفولیا، یکی از موثرترین گیاهان در تصویه هوا است. برای نگهداری از گیاه لوکس زامیفولیا، به محیطی با نور فیلتر متوسط، دمای 22 تا 30 درجه سانتی گراد و رطوبت زیاد احتیاج دارید.

گیاه نخل اریکا

یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی نخل مانند، برای افراد خوش سلیقه برای تبدیل یک دکور ساده به مدرن است. نخل اریکا، یک تصفیه کننده محیط عالی هوا است. برای نگهداری و پرورش، به نور غیر مستقیم متوسط، هوای مرطوب و دمای نسبتا گرم احتیاج دارد. خاک همواره مرطوب و کاملا زهکشی و سبک، از شاخصه های مهم در نگهداری از این گیاه است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با چیدمان گیاهان در منزل مطلب گیاهان آپارتمانی؛چگونه در دکوراسیون استفاده کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1261

به "گیاهان آپارتمانی مجلل برای دکوراسیونی لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیاهان آپارتمانی مجلل برای دکوراسیونی لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید