چرا باید حداقل یک بار به گوا سفر کنیم؟

به گزارش واندر هنگر، هند، سرزمین هفتاد و دو ملت است و به اندازه ای عجایب گوناگون را در خودش جای داده که برای کشف تمامی آن ها باید سال ها زمان صرف کرد.

چرا باید حداقل یک بار به گوا سفر کنیم؟

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

لست سکند:در میان تمام زیبایی های هند، منطقه ای قرار گرفته است که عنوان پاک ترین شهر هندوستان را یدک می کشد: گوا! این شهر به نوعی ویترین گردشگری هند محسوب می شود و اصولا یکی از انتخاب های لوکس گردشگران خارجی نیز هست.

آداب معاشرت مردم هند

هند فرهنگ خاصی دارد که بهتر است پیش از سفر به آن حتما به چند نکته توجه کنید و چند اصول ساده اما مهم را رعایت کنید. مثلا در هنگام خوردن غذا نباید آن را به کسی تعارف کنید چون این کار از نظر هندی ها توهین محسوب می شود و یا به هیچ وجه از دست چپتان برای لقمه دریافت استفاده نکنید چراکه مردمان هند آن را کثیف می دانند. نکته دیگر اینکه از نظر هندی ها، سر یکی از مقدس ترین اعضای بدن است و نباید به آن دست زد، پس در هنگام برخورد با بچه ها این موضوع را به یاد داشته باشید! و دیگر اینکه هندی ها تمایل ندارند که به صورت قاطع پاسخ نه بگیرند، پس حواستان باشد!

شکمگردی و رستوران های گوا

گوا شهری بندری در قسمت جنوب غربی هندوستان است که با سواحلی رویایی و منحصر به فرد شناخته می شود و معمولا تورهای گوا با موضوع تفریح و بخصوص تفریحات آبی این سواحل برگزار می شود.گوا کوچکترین ایالت هندوستان محسوب می شود اما به دلیل توریستی بودنش، انواع و اقسام غذاها در آن پیدا می شود که برای کسانی که به شکمگردی در سفر علاقه دارند خبر خوشایندی است! حتما پیش از انتخاب تور گوا در میان تورهای هند، خودتان را برای غذاهای تند آماده کنید ولی اگر اصلا تحمل غذای تند را ندارید می توانید در هنگام سرو بعضی از غذاها از گزینه (not spicy) بهره ببرید. از قلم نیاندازید که با این حال ممکن است غذا باز هم کمی تند باشد چون هندی ها در غذاهای محلی شان از ادویه های مختلف و تند گوناگونی استفاده می نمایند. اگر توان تحمل کمی تندی را هم نداشتید می توانید به سراغ رستوران های زنجیره ای بروید.

هتل های گوا

در تور هند و به خصوص تور گوا خیلی مهم است که محل اقامتتان را درست انتخاب کنید. اصولا هتل های هند و هتل های گوا در مهمان نوازی مشهورند و تقریبا تمام هتل ها خدمات مناسب با ستاره شان را در اختیار مسافران قرار می دهند، اما در هر صورت برای انتخاب بهتر هتل مد نظرتان می توانید با خواندن نظرات کسانی که قبلا در آنجا اقامت داشته اند تصمیم بهتری بگیرید. وب سایت لست سکند این امکان را فراهم نموده تا با ایجاد بستری مناسب و بدون جانب داری نظرات کاربران را در اختیار دیگران قرار دهد. شما همچنین می توانید هتل ها گوا را بر اساس امتیازی که در لست سکند دارند مرتب کنید و در نتیجه محل اقامتتان در گوا را انتخاب کنید.

هتل پارک هایت

هتل پارک هیات در ساحل آروسیم و با فاصله 15 دقیقه تا فرودگاه دابولیم قرار گرفته است. این هتل دارای باغ زیبا می باشد که با آب نماهایی مزین شده است. این هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و یکی از عظیمترین استخر ها را در هند دارد. این هتل چند رستوران دارد، میهمانان می توانند غذاهای دریایی را در رستوران کنار ساحل امتحان نمایند. اتاق های این هتل دکوری لوکس و امکاناتی مجلل و مدرن دارند. در اتاق ها دسترسی به اینترنت وجود دارد و همچنین یک میز کار و حمام اختصاصی نیز در اتاق ها موجود است. امکان غذا خوردن در اتاق وجود دارد و خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت 24 ساعته صورت می گیرد. این هتل یک مرکز ورزشی و بدنسازی دارد و برنامه های یوگا نیز روزانه برگزار می شود.

نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت

سوییتهای هتل به صورت ویلایی هستند و دو سوییت کنار هم به صورت یک ویلا با یک میز و دو جایگاه در ورودی هر سوییت از همجدا می شوند و علاوه بر تخت دو نفره یک فضای مخصوص با تشک برای یک نفر اضافی وجود دارد و نیازی به درخواست تخت اضافی نیست. سوییتهای ویلایی دوبلکس هم وجود دارند. هتل دارای یک استخر عظیم به همراه استخر بچه ها و یک رستوران بوفه و چندین رستوران لاکارته است.

هتل کانتری این

هتل کانتری این در کاندولیم گوا قرار گرفته است و دارای استخر روباز، یک رستوران و یک مرکز بدنسازی می باشد. اینترنت رایگان Wi-Fi در اتاق ها قابل استفاده است. تمامی اتاق ها دارای تهویه نماینده هوا، پنجره های عظیم و کفپوش چوبی هستند. داخل اتاق ها یک تلویزیون ماهواره ای، صندوق امانات الکترونیکی، میز کار و حمام اختصاصی موجود است. قلعهAguadaو فانوس دریایی آن 5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند. شهر پانجیم نیز 15 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. فاصله فرودگاه گوا تا هتل کانتری این 40 دقیقه می باشد. همچنین می توانید در مرکز اسپا از انواع خدمات ماساژ بدن بهره مند شوید. خدمات خشکشویی نیز با هزینه جداگانه انجام می شود. پارکینگ هتل رایگان است. رستوران موزاییک به طور شبانه روزی باز است و دارای یک باربکیو می باشد که رو به استخر است.

ریزورت ریو

جاهای دیدنی گوا

همانطور که در ابتدا هم گفته شد، گوا شهری بندری است و اصلی ترین جاهای دیدنی آن به سواحل زیبا و آرامش ختم می شود اما به غیر از اصلی ترین سواحل آن که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

بیایید بعضی از جاذبه های گوا را باهم مرور کنیم:

ساحل آگوندا

ساحل آگوندا در روستایی با همین نام قرار گرفته است، منظره این ساحل از محیطی آرام و ردیفی از درختان نارگیل در امتداد ساحل تشکیل شده است. آگوندا مقصدی عالی برای استراحت، شنا و حمام آفتاب است.

ساحل های ماندرم و وارکا

شهر قدیم گوا

این شهر در شمال گوا قرار گرفته است و قدمت بناهای آن تا قرن پانزدهم نیز باز می شود. این بخش بیشتر مورد تصرف پرتغالی ها بوده است و به همین دلیل معماری هایی به همان سبک در این منطقه دیده می شود. همچنین باید بدانید که این منطقه جزء میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و دارای انواع کلیسا ها و بناهای تاریخی است.

کلیسای (بانوی ما) Our Lady of the Immaculate Conception

این کلیسای بسیار زیبا در منطقه یPanjimواقع شده است. این کلیسا دارای معماری پرتغالی است و در سال 1541 میلادی بنا شده است. در اطراف این کلیسا باغ های بسیار زیبایی واقع شده اند و نمای زیبایی را بوجود آورده اند.

تور گوا

تور هند، تور چندان ارزان قیمتی محسوب نمی شود و نمی توان گفت که در دسته تورهای مالی قرار می گیرد اما به نسبت هزینه ای که برای سفر با این تور می کنید، دیدنی ها و تجربیات ناب و بیشماری انتظارتان را می کشند. تور گوا در میان سایر تورهای هند نیز هواداران خاص خودش را دارد، چراکه گوا شهری بندری است و سواحل زیبا و تمیزی هم دارد که می توانید در آن ها از تماشای آن روی سکه هندوستان لذت ببرید.

سخن آخر

بهترین زمان سفر به گوا پاییز و زمستان است، پس اگر قصد کردید که راهی تور گوا شوید حتما زمان مناسب را در نظر داشته باشید چراکه این شهر بندری در این دو فصل، معتدل ترین و آرام ترین آب و هوا را دارد و البته شک نکنید که هزینه ای که برای این تور نموده اید، ارزشش را دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 972

به "چرا باید حداقل یک بار به گوا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید حداقل یک بار به گوا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید