معرفی برترین و برترین مراکز خرید مسکو (تور روسیه ارزان)

به گزارش واندر هنگر، روسیه پهناورترین کشور جهان بوده و یکی از کشورهای توریستی و پرگردشگر جهان محسوب می شود. جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی و دیدنی های فراوان این کشور مردم زیادی را از سراسر جهان سالانه به این جا می کشاند. مسکو مرکز این کشور پهناور و بزرگ ترین شهر قاره اروپا است و با توجه به جاذبه های دیدنی فراوانی که در این شهر وجود دارد، گردشگران زیادی این شهر از روسیه را برای سفر و اقامت خود انتخاب می نمایند. از این رو مراکز خرید در مسکو، هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی بی شماری در این شهر بزرگ دیده می شوند. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که در آینده ای نزدیک قصد سفر به مسکو را دارند، ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با مراکز خرید مقرون به صرفه در مسکو و برترین و پرطرفدارترین مراکز خرید مسکو آشنا شوید. مسکو را می توان یکی از گرانترین شهر های جهان معرفی کرد. از این رو شاید خرید کردن در این شهر چندان عاقلانه به نظر نرسد. اما گشت و گذار در مراکز خرید و بازارهای هر شهر یا کشور جزو جذابیت های آن سفر محسوب می شود و نمی توان به راحتی از آن صرف نظر کرد. حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید در این مکان ها بگردید و به تماشای سوغاتی های خاص مسکو، صنایع دستی و ... بپردازید. شاید به همراه بردن یک یادگاری کوچک از این شهر بزرگ نیز چندان خالی از لطف نباشد. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

معرفی برترین و برترین مراکز خرید مسکو (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بازار ایزمایلوفسکی

ایزمایلوفسکی (Izmaylovsky) یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازارهای سنتی شهر مسکوست که در پارک ایزمالیلوو (Izmalylovo) این شهر واقع شده است. یکی از جاذبه های این بازار که باعث جذب دنیاگرد به سمت آن می شود، خرس های دست آموزی هستند که در ورودی بازار به اجرای حرکات نمایشی می پردازند. این بازار از مراکز خرید مقرون به صرفه در مسکو برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. اجناسی که در این بازار ارائه می شوند مقرون به صرفه بوده و کیفیت و تنوع بالایی نیز دارند.

مرکز خرید اوروپتسکی

اوروپتسکی (ٍEvropeiskiy) یکی از مراکز خرید در مسکو است که در آن می توانید برندهای بین المللی مانند کالوین کلین (calvin klein)، سوآچ (Swatch)، مارکس و اسپنسر (Marks and spencer)، لویس (Levis) و نکست (Next) را پیدا کنید. این مرکز علاوه بر فروشگاه، دارای سالن های سینمایی برای تماشای فیلم نیز می باشد. اوروپتسکی در سال 2006 در نزدیکی ایستگاه مترو کیفسکی (Kievsky) افتتاح شده است و تا به امروز توانسته اغلب مشتریان را راضی نگه دارد.

فروشگاه ایکا

ایکا (IKEA) یکی از 14 فروشگاه گروه ایکاست که در مسکو واقع شده است. این فروشگاه در مرکز خرید Mega قرار داشته و به راحتی به وسیله سه ایستگاه متروی Rechnoi Vokzal ، Lyublino و Tyopliy قابل دسترسی است. از ایستگاه مترو می توانید با سوار شدن در اتوبوس های زردرنگ به فروشگاه ایکا برسید.

مرکز خرید دتسکای میر

دتسکای میر (Detskiy Mir) از مراکز خرید مسکو مربوط به بچه ها است که در جاهای دیگر این کشور نیز دارای شعبه می باشد. در این جا می توانید انواع وسایل بچه ها و اسباب بازی را پیدا کنید. بعلاوه 20 درصد از کل مساحت این مرکز به به تفریح و تفریح های آموزشی بچه ها اختصاص یافته و اولین سینمای بچه ها نیز در این جا قرار گرفته است. بعلاوه سالنی برای برگزاری کنسرت و تئاتر در نظر گرفته شده است. در مرکز خرید دتسکای میر علاوه بر لوازم مخصوص بچه ها می توانید کتاب، انواع دی وی دی و سوغاتی های کشورها را نیز پیدا کنید.

مجتمع تجاری گوم

مجتمع تجاری گوم (Gum) در ضلع شرقی میدان سرخ مسکو قرار داشته و پر از فروشگاه های گران قیمت با برندهای معتبر تجاری می باشد. این مجتمع علاوه بر مرکز خرید، یک ساختمان قدیمی با معماری فوق العاده دارد که می توان آن را یکی از جاذبه های این شهر و از مراکز خرید مقرون به صرفه در مسکو نیز دانست.

مرکز خرید گورود

گورود (Gorod) از مراکز خرید در مسکو است که در ابتدای خیابان ریازان (Ryazan) قرار داشته و انواع محصولات مورد احتیاج در فروشگاه های آن عرضه می گردند. بوتیک های متنوع، هایپر مارکت، فست فود و ... مواردی است که می توانید در این مرکز پیدا کنید. بعلاوه مکان هایی برای تفریح بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شده از میان آن ها می توان به سینما برای نمایش فیلم و زمین اسکیت روی یخ اشاره نمود.

مرکز خرید تی اس یو ام

تی اس یو ام (TSUM) یکی از معروف ترین و محبوب ترین مراکز خرید در مسکو است که در خیابان پتروفکا و در طبقه ششم یک ساختمان تاریخی قرار گرفته است. در این مرکز انواع برندهای معروف دنیا را می توانید پیدا کنید. از این رو این مرکز یکی از گران ترین مراکز خرید در این شهر می باشد.

مرکز خرید آتریوم

اگر علاقه مند به بازدید از یک مرکز خرید مدرن هستید، آتریوم (Atrium) را از دست ندهید. آتریوم یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که روبروی ایستگاه متروی کرسک (Kursk) قرار گرفته است. در این مرکز انواع لباس ها و عطرها در فروشگاه های متعددی به خریداران عرضه شده و علاوه بر این ها دارای سوپرمارکت، تئاتر فورمول کینو و محل بازی نیز می باشد. یک کافی شاپ بزرگ نیز در این مجموعه وجود دارد که در بازدیدنمایندگان می توانند هرشب شاهد اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی در آن باشند.

مرکز خرید مانژ

مرکز خرید اُخوتنی ریاد از مراکز خرید مسکو (Okhotny Ryad) که به علت قرار گرفتن در میدان مانژ (Manezh) به این نام معروفیت یافته، یکی از مراکز خرید پربازدید مسکو است. علت استقبال مردم و گردشگران از این مرکز، ویترین های گنبدی شکل فروشگاه های آن می باشد. در مانژ شما می توانید انواع برندهای بنتون (Benetton)، تامی هلفیگر (Tommy Hilfiger)، موتیفی (Motivi)، ام.ای.ایکس.ایکس (MEXX) و ... را پیدا کنید. بعلاوه این مرکز از مراکز خرید مقرون به صرفه در مسکو نیست اما برای خرید اجناس کادویی نیز بسیار مناسب است.

فروشگاه کالینکا استاکمن

در فروشگاه کالینکا استاکمن (Kalinka Stockman) می توانید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه را خریداری نمایید. فروشگاه های لوازم خانگی، الکترونیکی و مواد غذایی نیز در این مکان دیده می شوند.

فروشگاه سانرایزپرو

اگر قصد خرید لوازم الکتریکی، کامپیوتر و ... را در مسکو دارید، سری به فروشگاه سانرایزپرو (Sunrise Pro) از بهترین مراکز خرید مسکو بزنید. در این جا می توانید هر آن چه را که می خواهید سفارش دهید اما تا زمان تحویل کالا فرصت تماشا آن به شما داده نخواهد شد. از این رو بهتر است کالا و برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب نموده و اطلاعات کافی در خصوص آن داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که بازگرداندن کالا به این فروشگاه کار آسانی نخواهد بود.

فروشگاه رام استور

رام استور (Ramstore) به عنوان یکی از فروشگاه های زنجیره ای Migros فعالیت خود را در سال 2005 در مسکو شروع کرد. رام استور دارای 22 فروشگاه در مسکو بوده و تمامی کالاهای آن همه زیر قیمت به فروش می رسد.

پاساژ پتروسکی

پتروسکی (Petrovsky) یکی از لوکس ترین پاساژهای شهر مسکوست که در خیابان پتروسکی و نزدیکی میدان سرخ قرار گرفته است. این پاساژ را می توان نمونه کوچک ترین از مرکز خرید گوم معرفی کرد. بوسکو دونا (Bosco Donna)، اِترو (Etro)، کِنزو (Kenzo)، اوآمو (Uomo) و ژان پل گوتیه (Jean-Paul Gaultier) بوتیک های معروفی هستند که در این پاساژ ه چشم می خورند. علاوه بر این ها یک فروشگاه عتیقه فروشی نیز در این جا وجود دارد.

گالری آکتیور

در گالری آکتیور (Gallery Aktyor) می توانید برندهای معروفی چون NafNaf ،Levis ،Chvignon و Lacoste را پیدا کنید. بعلاوه اگر در پی لوازم آرایشی برند کلینیک و نمایندگی یواچ هستید، به طبقه اول گالری آکتیور مراجعه نمایید.

خیابان قدیمی آربات

آربات (Arbat) یکی از معروف ترین خیابان های شهر مسکوست که در غرب کرملین (Kremlin) واقع شده است. این خیابان جزو قدیمی ترین خیابان های مسکو محسوب می شود که اشراف زادگان و روشنفکران این شهر در آن سکونت داشته اند. از این رو دارای سوابق تاریخی بسیاری بوده و به همین علت گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید.

دراین خیابان می توانید مقرون به صرفه ترین مراکز خرید مسکو را پیدا کنید. سوغاتی فروشی ها، عتیقه فروشی ها، صنایع دستی و هنری روس و ... از جمله فروشگاه هایی هستند که در این خیابان دیده می شوند. بعلاوه می توانید اجناس و کالاهای مختلفی را از دست فروش هایی که در خیابان آربات هستند، خریداری نمایید. این دست فروش ها کالاها را با قیمت های مقرون به صرفه تری نسبت به فروشگاه ها عرضه می نمایند اما باید توجه داشته باشید که سر شما کلاه نگذارند.

خیابان تیورسکایا

خیابان تیورسکایا (Tverskaya) یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین خیابان های مسکوست که اغلب فروشگاه های لوکس و گران این شهر، در این خیابان وجود دارند. از این رو خیابان تورسکایای رتبه پنجم را در بین گران ترین خیابان های دنیا دارا می باشد. در این خیابان می توانید انواع بوتیک هایی را مشاهده نمایید که به عرضه شیک ترین و بروز ترین مد دنیا می پردازند.

در این بخش سعی کردیم مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید مسکو را به شما دوستان معرفی کنیم. بعضی از این مراکز و خیابان ها، بخشی از جذابیت ها و تماشای های این شهر نیز محسوب می گردند که گشت و گذار در آن ها، حتی اگر قصد خرید نیز ندارید، خالی از لطف نیست. امیدواریم از سفر خود به این شهر لذت برده و خاطرات خوبی را برای خود و همراهانتان بسازید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2183

به "معرفی برترین و برترین مراکز خرید مسکو (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین و برترین مراکز خرید مسکو (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید