نقش ویژه غلامپور در بازگشت دانشگر

به گزارش واندر هنگر، مربی دروازه بانهای استقلال نقش مهمی در بخشیده شدن مدافع جنجالی این تیم داشته است.

نقش ویژه غلامپور در بازگشت دانشگر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد دانشگر که بعد از بازی پیکان و استقلال در جام حذفی از این تیم کنار گذاشته شده بود، دیروز در تمرین آبی ها حاضر شد و بعد از عذرخواهی از کادر فنی و همبازیانش، مجوز حضور در تمرین را پیدا کرد.

حتما در جریان هستید که یکی از دلایلی که باعث شد مجیدی مدافع تیمش را کنار بگذارد و زیر بار بازگشت او به تیمش نرود، درگیری دانشگر با بهزاد غلامپور بود.

آنطور که خبرگزاری صداوسیما نوشته، پس از سرانجام بازی پیکان - استقلال، بهزاد غلامپور به سمت دانشگر می رود و به وی گوشزد می کند که بدلیل درگیری لفظی با اسماعیلی در حین بازی بیشتر حواسش را جمع کند، اما مدافع آبی ها با فریاد به سمت غلامپور حمله ور می شود و این مربی را هُل می دهد تا فرهاد مجیدی تصمیم به اخراج مدافع جنجالی تیمش بگیرد.

حالا دانشگر در شرایطی مجوز بازگشت به تمرینات تیمش را گرفته که مجیدی درباره بخشش او نظر بهزاد غلامپور را هم جویا شده است.

سرمربی استقلال در بازگشت این تیم از عربستان و در هواپیما از غلامپور بابت بازگشت دانشگر اجازه گرفته و مربی دروازه بان های استقلال هم به سرمربی تیم گفته که کاری با این بازیکن ندارد و از همان ابتدا هم حرفی در مورد کنار گذاشتن این مدافع از تیم نزده است. بعد از اتفاقات بازی پیکان و استقلال، دانشگر بار ها برای غلامپور پیغام عذرخواهی فرستاده و حتی به دنبال عذرخواهی حضوری از مربی تیمش بوده منتهی غلامپور جواب پیغام های او را نداده و علاقه ای به روبه رو شدن با مدافع تیمش ندارد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1654

به "نقش ویژه غلامپور در بازگشت دانشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش ویژه غلامپور در بازگشت دانشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید