واترپلوئیست های جوان ایران پنج شنبه راهی مسابقات آسیایی می شوند

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: تیم واترپلوی جوانان ایران برای حضور در چهارمین دوره رقابت های آسیایی واترپلو راهی پایتخت اندونزی می گردد.

واترپلوئیست های جوان ایران پنج شنبه راهی مسابقات آسیایی می شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم واترپلوی جوانان ایران متشکل از 13 ورزشکار ساعت 21:20 روز پنج شنبه 8 آبان به وسیله فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران را به مقصد جاکارتا ترک می نماید.

ملی پوشان ایران که طبق گفته دانیال خاکبان، مربی تیم ملی از نظر بدنی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به منظور حضور در رقابت های واترپلو زیر 19 سال آسیا و انتخابی مسابقات جوانان دنیا زیر 20 سال 2015 در آلماتی قزاقستان، پنج شنبه شب به مقصد جاکارتا پرواز می نمایند.

تیم ملی ایران با 13ورزشکار به همراه حمید شب انگیز و دانیال خاکبان به عنوان کادر فنی و تحت سرپرستی احمد یاقوتی به این رقابت ها اعزام می گردد. رقابت ملی پوشان ایران از روز دوشنبه 12 آبان شروع می گردد و تا روز پایانی مسابقات (19آبان) ادامه پیدا می نماید.

آخرین جلسه تمرینی واترپلوئیست های جوان صبح روز پنج شنبه در استخر بین المللی 9دی برگزار می گردد و ورزشکاران ملی پوش خود را برای پرواز ساعت 21:20 همان روز آماده می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 314

به "واترپلوئیست های جوان ایران پنج شنبه راهی مسابقات آسیایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واترپلوئیست های جوان ایران پنج شنبه راهی مسابقات آسیایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید