موسوی لارگانی: طرح سوال از رئیس جمهور تحویل قالیباف شد

به گزارش واندر هنگر، طراح اصلی سوال از رئیس جمهور با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور می تواند برای کشور و مردم مفید باشد، گفت: با طرح سوال از رئیس جمهور، می توان پرونده تخلف وی از قانون را به قوه قضائیه ارسال کنیم.

موسوی لارگانی: طرح سوال از رئیس جمهور تحویل قالیباف شد

به گزارش الف، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در مراحل اجرای قانون و همچنین عدم اجرای دقیق قانون از جمله لایحه بودجه سالانه تخلفاتی دارد، گفت: ما نمایندگان خواستار رسیدگی به این تخلفات از سوی قوه قضائیه هستیم و به همین دلیل می خواهیم با طرح سوال از وی در صحن مجلس، پرونده تخلف وی را به قوه قضاییه ارسال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین نتایج طرح سوال از رئیس جمهور می تواند ارجاع تخلف وی به قوه قضائیه باشد، اضافه کرد: اگر پرونده تخلفات رئیس جمهور به قوه قضائیه ارسال گردد، قوه قضائیه می تواند آنرا آنالیز و در صورت احراز تخلف با وی برخورد قانونی داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور تحویل رئیس مجلس شده، توضیح داد: در حال حاضر ما منتظر معین وقت از سوی مجلس جهت حضور رئیس جمهور در صحن مجلس هستیم.

موسوی لارگانی اضافه کرد: طرح سوال از رئیس جمهور فوایدی برای مردم و کشور دارد و برخلاف تصور عده ای، نمایشی نیست و می تواند خروجی مهمی داشته باشد.

وی تاکید نمود: نمایندگان طراح سوال از رئیس جمهور هم منافع ملی را در نظر دارند و هم منافع مردم را.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1122

به "موسوی لارگانی: طرح سوال از رئیس جمهور تحویل قالیباف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی لارگانی: طرح سوال از رئیس جمهور تحویل قالیباف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید