فقط 4 هزار بلیت برای پرسپولیسی ها باقی مانده است، طرفداران بدون بلیت به استادیوم نیایند

به گزارش واندر هنگر، باشگاه پرسپولیس از هوادارانش خواست بدون بلیت برای تماشای دربی به استادیوم آزادی نیایند.

فقط 4 هزار بلیت برای پرسپولیسی ها باقی مانده است، طرفداران بدون بلیت به استادیوم نیایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی اصغر انتظار خیر که از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مسئولیت سامانه فروش بلیت را برعهده دارد گفت: استقبال طرفداران پرسپولیس برای تماشای دربی بسیار زیاد بوده است. آنها تا صبح دیروز پنج شنبه و در کمتر از 24 ساعت، 25 هزار بلیت را خریداری نموده بودند. تا ساعتی قبل هم که آخرین آمار را دریافت کردیم، تقریبا سهمیه های پرسپولیس برای طبقه اول تکمیل شده و حدود 4 هزار بلیت برای صندلی های پرسپولیس باقی مانده بود. بخش اعظم این ظرفیت باقی مانده هم به طبقه دوم تعلق داشت.

وی ادامه داد: طرفداران دو تیم همچنین باید توجه داشته باشند؛ سکوهایی که در سامانه فروش به رنگ خاکستری هستند، بخشی از ظرفیت در نظر گرفته شده برای طرفداران دو تیم به حساب نمی آیند. طبق الزام ها و دستور العمل های ابلاغی برای این قسمت ها بلیتی فروخته نمی گردد. از این رو طرفداران نباید به این بخش مراجعه نمایند. عدم امکان ورود آن ها به این بخش، مسئله ای از جانب سیستم نیست. بلکه تاکید می گردد برای این قسمت ها بلیتی فروخته نمی گردد.

انتظار خیر اضافه نمود: تاکید می گردد، طرفداران فوتبال فقط پس از خرید بلیت از سامانه نسبت به حضور در استادیوم با پرینت خرید یا بارکد روی موبایل و کارت ملی راهی استادیوم شوند چرا که در خود استادیوم به هیچ وجه امکانی برای فروش بلیت دیده نشده است.

همچنین باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای از طرفداران پرسپولیس درخواست کرد فقط در صورتی برای تماشای بازی ها، به ویژه دربی راهی استادیوم شوند که بلیت مسابقه را خریداری نموده باشند.

در این اطلاعیه آمده است: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانیم از استقبال پرشور طرفداران قدردانی کنیم. استقبالی که باعث شور و شعف و انگیزه بیشتر است.

طرفداران پرسپولیس بار دیگر نشان دادند تحت هیچ تبلیغات سوء و شرایطی، دست از حمایت تیم محبوب خود نمی کشند و در کثرت و وفاداری همواره سرآمد هستند و چنین باقی می مانند.

همچنین با توجه به استقبال انجام شده، محدودیت ظرفیت استادیوم و الزام های موکد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران با بلیت در استادیوم و برقراری نظم و رعایت استاندارد های امنیتی درخواست جدی داریم؛ طرفداران عزیز در صورتی که بلیت بازی را خریداری نکردند، تحت هیچ شرایطی راهی مجموعه آزادی نشوند، چرا که با توجه به در آستانه تکمیل بودن ظرفیت سکوهای پرسپولیس (به اعلام مقام های سامانه فروش بلیت)، از ورود آنها به استادیوم جلوگیری خواهد شد.

عدم توجه به این مسئله، نه تنها این عزیزان را دچار مشکل خواهد نمود بلکه با ایجاد بی نظمی، ترافیک و ازدحام جمعیت، باعث تضییع حقوق و تحلیل انرژی طرفدارانی خواهد شد که نسبت به تهیه بلیت اقدام نموده اند و ارایه خدمت مناسب به ایشان از سوی نهاد های مسوول و ذیربط را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس همچنین از طرفداران پرسپولیس که با تهیه بلیت راهی استادیوم می شوند تقاضا دارد مانند همواره، نهایت همکاری را با نهاد های برگزار نماینده بازی و برقراری نظم و امنیت از جمله نیروی انتظامی داشته باشند. ضمن آن که اعلام می گردد باشگاه پرسپولیس متقابلا در جلسات متعدد، خواهان اتخاذ تصمیم ها و اقدام هایی شده است که شان و امنیت طرفداران پرسپولیس را تامین کند.

این باشگاه از طرفداران تقاضا می نماید در طول زمان برگزاری مسابقه ضمن حمایت همه جانبه از تیم بزرگ پرسپولیس، از قبل سوت شروع مسابقه تا بعد از سوت سرانجام بازی، مانند دیگر بازی ها، رفتار و فرهنگ بی همتای پرسپولیسی خود را به نمایش بگذارند و در صورت بروز تنش های احتمالی نیز از برخوردهای متقابل اجتناب ورزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 387

به "فقط 4 هزار بلیت برای پرسپولیسی ها باقی مانده است، طرفداران بدون بلیت به استادیوم نیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 4 هزار بلیت برای پرسپولیسی ها باقی مانده است، طرفداران بدون بلیت به استادیوم نیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید