فروش اینترنتی میوه از میادین تره بار ، قیمت گوشت و میوه در میادین 35 تا 40 درصد مقرون به صرفه تر است

به گزارش واندر هنگر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه عرضه و فروش کالاها به زودی در میادین میوه و تره بار به وسیله یک اپلیکیشن به صورت اینترنتی و غیرحضوری می گردد، گفت: سال گذشته در کالاهای اساسی نزدیک به 2 هزار و 400 میلیارد تومان یارانه به خانواده های تهرانی داده ایم و در کالاهای اساسی در مجموع 20 درصد اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش داریم.

فروش اینترنتی میوه از میادین تره بار ، قیمت گوشت و میوه در میادین 35 تا 40 درصد مقرون به صرفه تر است

به گزارش خبرنگاران ، ایوب فصاحت امروز در نشست شبکه هوشمندسازی کشاورزی ، اظهار کرد: ما در میدان جلال آل احمد که اولین میدان میوه و تره بار است روزانه 15 تا 20 هزار نفر مراجعه نماینده داریم که عدد بسیار بالایی است و نزدیک به 1 میلیون نوبت خرید نیز در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران داریم؛ این در حالی است که فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در تهران نیز تا به امروز به این عدد نزدیک نشده اند.

فصاحت با بیان اینکه ما روزانه نزدیک به 4 هزار تن محصول توزیع می کنیم و قصد داریم فعالیت های خود را در شهر تهران توسعه دهیم گفت: در مجموع 43 درصد مراکز عرضه ما در منطقه ها شمالی شهر تهران مستقر است و 57 درصد مراکز نیز در منطقه ها جنوبی شهر تهران استقرار دارند و سعی نموده ایم توزیع عادلانه ای داشته باشیم.

توزیع 17 هزار تن محصول در روز

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان نمود: نرخنامه ما در تمام سطح شهر یکسان است و در پی این هستیم که بتوانیم کیفیت یکنواختی را در تمامی میادین و بازارهای خود داشته باشیم. میدان مرکزی 238 هکتار مساحت قابل استفاده دارد که در سال 1374 به بهره برداری رسید و روزانه نزدیک به 20 هزار خودرو به میدان مرکزی مراجعه می نمایند.

او گفت: روزانه 5 هزار خودرو باری سنگین به میدان مرکزی مراجعه می نماید و بین 11 تا 17 هزار تن محصول توزیع می گردد که 30 درصد آن به میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ارسال می گردد و 40 درصد ازآن نیز به سایر نقاط کشور ارسال می گردد و بخش از محصولات هم در سایر مراکز فروش شهر تهران عرضه می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه نزدیک به 60 هکتار زمین در میدان مرکزی داریم که بلااستفاده مانده و برنامه ریزی درستی برای آن نشده است گفت: ما این آمادگی را داریم که با یک بخش فنی از حوزه انحصار میدان را خارج کنیم. برداشت من این است که حوزه توزیع محصولات کشاورزی به شدت آسیب دیده و باید قیمت تمام شده ای برای کشاورزان در نظر گرفته گردد و محصولات در میادین به صورت مستقیم عرضه شوند.

روزانه 700 هزار نفر از میادین تره بار خرید می نمایند

فصاحت با اشاره به اینکه نزدیک به 700 هزار نفر روزانه از ما خرید می نمایند بیان نمود: ما سال گذشته در کالاهای اساسی نزدیک به 2 هزار و 400 میلیارد تومان یارانه به خانواده های تهرانی داده ایم و در کالاهای اساسی در مجموع 20 درصد اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش داریم.

او با اشاره به اختلاف قیمت محصولات با سایر مراکز فروش گفت: در حوزه پروتئین 15 درصد، حبوبات 17 درصد، سبزی 32 درصد و میوه 39 درصد اختلاف قیمت داریم و در گوشت گوسفند 38 درصد و گوشت گوساله نیز 43 درصد تفاوت قیمت نسبت به سایر مراکز فروش داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهرانبا بیان اینکه اولین اپلیکیشن فروش مجازی ما آماده است و به زودی راه اندازی می گردد،گفت: 200 میدان و بازار را به 300 مرکز عرضه خود تا 2 سال آینده اضافه خواهیم کرد تا خدمات رسانی به شهروندان سهولت پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2110

به "فروش اینترنتی میوه از میادین تره بار ، قیمت گوشت و میوه در میادین 35 تا 40 درصد مقرون به صرفه تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اینترنتی میوه از میادین تره بار ، قیمت گوشت و میوه در میادین 35 تا 40 درصد مقرون به صرفه تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید