فارس من، اعتراض به شهریه خوابگاه هاى خودگردان باوجود تعطیلی، کدام دانشجوها در کرونا یاری هزینه بلاعوض اجاره می گیرند؟

به گزارش واندر هنگر، بعضی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان اعتراض به شهریه خوابگاه هاى خودگردان در شرایط کرونایى، خواهان رسیدگی به این موضوع شدند. خبرنگار این مطالبه را پیگیری نموده است.

فارس من، اعتراض به شهریه خوابگاه هاى خودگردان باوجود تعطیلی، کدام دانشجوها در کرونا یاری هزینه بلاعوض اجاره می گیرند؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه با عنوان اعتراض به شهریه خوابگاه هاى خودگردان در شرایط کرونایى، خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.

این کاربران نوشته اند: در حالى که در ترم بهمن سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه عمومى و تعطیلى دانشگاه ها، دانشجویان خوابگاهى عملاً هیچ استفاده اى از خوابگاه نکرده اند یا زمان خیلى کمى در حد کمتر از 10 روز آنجا بوده اند، براى تخلیه خوابگاه و بردن وسایل شخصی ، از آنها اجاره بهاى کامل طلب شده است.

پیگیری خبرنگار از دستگاه مربوط

خبرنگار این موضوع را از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری کرد.

الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار، اظهارداشت: درباره دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی به دانشگاه یاری می کنیم تا این یاری در اختیار دانشجویان مشمول قرار بگیرد.

وی شرح داد: یاری به صورت یاری بلاعوض است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان توضیح داد: صندوق رفاه دانشجویان این یاری را به صورت مستقیم به دانشجو پرداخت می نماید یا به دانشگاه می پردازد که دانشگاه به دانشجو پرداخت کند.

منیری تاکید نمود: برای استفاده از این حمایت، دانشگاه ها مشخصات دانشجو و خوابگاه را در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1101

به "فارس من، اعتراض به شهریه خوابگاه هاى خودگردان باوجود تعطیلی، کدام دانشجوها در کرونا یاری هزینه بلاعوض اجاره می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، اعتراض به شهریه خوابگاه هاى خودگردان باوجود تعطیلی، کدام دانشجوها در کرونا یاری هزینه بلاعوض اجاره می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید