اعتراض باشگاه سایپا به تعویق مسابقه پلی آف والیبال بانوان

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سایپا، سازمان لیگ در اطلاعیه ای صادر کرد که در آن عنوان شده بخاطر شرایط کرونایی مسابقات پلی آف بانوان یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

اعتراض باشگاه سایپا به تعویق مسابقه پلی آف والیبال بانوان

باشگاه سایپا مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته و صدرنشین این فصل مرحله گروهی لیگ برتر بانوان با توجه به برنامه ریزی منظم برای آماده سازی بازیکنان ارزشمند خود و همچنین هزینه های متعدد برای رزرو هتل، به تعویق افتادن یک هفته ای مسابقات آن هم 2 روز مانده به مسابقات را قابل قبول نمی داند و انتظار دارد مسابقات مطابق برنامه ریزی انجام شده در زمان مقرر برگزار شود.

این اتفاقات و تصمیم غیرمنتظره فدراسیون والیبال قطعا علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین و اضافه، برنامه ریزی مربیان و آمادگی بازیکنان را نیز تحت شعاع قرار داده و باعث خسارت های جبران ناپذیر برای تیم سایپا خواهد شد، لذا برای جلوگیری از این بی عدالتی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا که هزینه های خود را از محل دسترنج کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش گروه خودرو سازی سایپا تأمین می نماید و همواره در معرفی و سازندگی بازیکنان ملی نقش به سزایی ایفا کرده است، بدین وسیله از فدراسیون والیبال تقاضا می نماید در فرایند برگزاری مسابقات اختلال ایجاد نکرده و به برنامه ریزی تیم ها احترام قائل شده و مسابقات را در موعد از پیش تعیین شده برگزار نمایند.

قطعا تصمیم یکطرفه و عجیب فدراسیون موجب تضییع حقوق سایر تیم ها خواهد شد و باشگاه سایپا برای استیفای حق خود از هیچ تلاش قانونی فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است در حالی فدراسیون والیبال مسابقات مرحله پلی آف بانوان را به بهانه شیوع کرونا به تعویق انداخته که مسابقات مردان در تهران و شهرهای مختلف در حال برگزار می باشد و از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال فردا در تهران یک دیدار برگزار خواهد شد.

به نظر می رسد تعویق نابه هنگام پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان بی ارتباط با بیماری سرمربی یکی از تیم های راه یافته به مرحله پلی آف، نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2032

به "اعتراض باشگاه سایپا به تعویق مسابقه پلی آف والیبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض باشگاه سایپا به تعویق مسابقه پلی آف والیبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید