غیبت طارمی مهمترین عامل تحقیر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (تور اروپا)

به گزارش واندر هنگر، سایت گل پرتغال در ارزیابی شکست سنگین پورتو مقابل کلوب بروژ، غیبت طارمی را علت اصلی این باخت بد و تاریخی پورتو اعلام کرد.

غیبت طارمی مهمترین عامل تحقیر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (تور اروپا)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان کلوب بروژ بلژیک بود و با نتیجه عجیب 4 بر صفر بازنده شد.

مهمترین غایب پورتو در این بازی حساس مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان بود که در بازی قبل به علت دریافت کارت قرمز از این بازی محروم بود.

سایت گل پرتغال در ارزیابی این ملاقات غیبت طارمی را علت اصلی این باخت بد و تاریخی پورتو بیان نمود و نوشت: سرخیو کونسیسائو چهار تغییر در تیمی ایجاد کرد که با نتیجه 3-0 مقابل چاوز پیروز شد. زیدو سانوسی، پپه، اوتاویو و اوانیلسون به تیم اصلی بازگشتند، تونی مارتینز روی نیمکت بود و مهدی طارمی در این بازی محروم بود.

در دسترس نبودن مهدی طارمی ضربه بزرگی بر پیکره پورتو وارد کرد. مهاجم ایرانی با بازی هوشمندانه، تعامل با هم تیمی ها و توانایی گلزنی در خط حمله ستاره پورت بود.

در این بازی پپه آکوینو در حمله کنار اوانیلسون بازی را آغاز کرد، تصمیمی که نتیجه نداد. به نظر می رسد غیبت طارمی ضربه بزرگی به پورتو زد تا این باخت تاریخی رقم بخورد.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2119

به "غیبت طارمی مهمترین عامل تحقیر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (تور اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت طارمی مهمترین عامل تحقیر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (تور اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید