صالیحمیدزیچ: بازی من سیتی و بایرن مونیخ هیجان انگیزترین بازی مرحله یک چهارم نهایی است

به گزارش واندر هنگر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ به قرعه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

صالیحمیدزیچ: بازی من سیتی و بایرن مونیخ هیجان انگیزترین بازی مرحله یک چهارم نهایی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن صالیحمیدزیچ در مورد معین شدن منچسترسیتی به عنوان رقیب بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: من دوست دارم مقابل تیم های خوب بازی کنیم. بازیکنان ما بسیار متمرکز هستند. این یک بازی سطح بالا است. منچسترسیتی حریف سختی است و به نظر من قوی ترین حریف این مرحله برای ما بود. این یک فینال دیگر برای بایرن است. بعد از پاری سن ژرمن، این یک فینال دیگر است، تیمی که کیفیت بالایی دارد. منچسترسیتی مقابل لایپزیگ پیروزی خیلی قانع کننده ای کسب کرد. ما دوباره با پپ گواردیولا دیدار خواهیم کرد. من مشتاقانه منتظر این دو بازی مقابل آنها هستم.

وی بعلاوه درباره رویارویی با مهاجم پیشین دورتموند که این فصل در منچسترسیتی هم فوق العاده ظاهر شده، گفت: هالند یکی از برترین مهاجمان دنیا است، اما ما در برابر پاری سن ژرمن خیلی خوب دفاع کردیم. فکر می کنم من سیتی در حال حاضر خیلی بهتر عمل می نماید و بر این باورم که تقابل منچسترسیتی و بایرن مونیخ هیجان انگیزترین بازی مرحله یک چهارم نهایی است.

بیشتر بخوانیدتقابل رئال مادرید با چلسی و سیتی با بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در خاتمه گفت: من معتقدم که در برابر برترین تیم ها برترین عملکرد را داریم. چنین بازی هایی برای طرفداران مهم است. مشتاقانه منتظر این تقابل هستم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2203

به "صالیحمیدزیچ: بازی من سیتی و بایرن مونیخ هیجان انگیزترین بازی مرحله یک چهارم نهایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالیحمیدزیچ: بازی من سیتی و بایرن مونیخ هیجان انگیزترین بازی مرحله یک چهارم نهایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید