لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد، لیورپول در آستانه صعود نهاده شد

به گزارش واندر هنگر، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی نمایندگان انگلیس شروع شد.

لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد، لیورپول در آستانه صعود نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، در شروع دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه شنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی در استادیوم خانگی خود اتحاد، حریف اسپانیایی اش اتلتیکومادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تنها گل این بازی را که در آن من سیتی از نظر آماری نیز تیم برتر میدان بود، کوین دی بروینه در دقیقه 70 به ثمر رساند تا میزبان انگلیسی مزد بازی بهتر خود را بگیرد.

اتلتیکومادرید در این بازی تنها 33 درصد تملک توپ داشت و حتی یک بار هم توپ را به سمت دروازه من سیتی شلیک نکرد. با این حال این تیم چهارشنبه هفته آینده در خانه میزبان شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود و در آنجا این فرصت را دارد که باخت خارج از خانه را جبران کند.

در بازی همزمان در استادیوم دالوژ شهر لیسبون، تیم لیورپول دیگر نماینده انگلیس پیروز شد میزبان پرتغالی خود بنفیکا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و گامی بلند برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.

در این بازی ابراهیما کوناته در دقیقه 17 و سادیو مانه در دقیقه 34 گلزنی کردند و لیورپول را پیش انداختند. بنفیکا در دقیقه 49 به وسیله داروین نونیز توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. لیورپول اما در دقیقه 90 به وسیله لوئیز دیاز سومین گل را هم به ثمر رساند تا در بازی برگشت که چهارشنبه هفته آینده در استادیوم آنفیلد برگزار خواهد شد، کار آسان تری داشته باشد.

امشب از ساعت 23:30 دو بازی همزمان دیگر در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می گردد که در یکی از آنها ویارئال میزبان بایرن مونیخ است و در دیگری چلسی از رئال مادرید پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2046

به "لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد، لیورپول در آستانه صعود نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد، لیورپول در آستانه صعود نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید