غیبت تاثیرگذار امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی و جستجوی ماچالا برای گزینه جایگزین

به گزارش واندر هنگر، سرمربی الاهلی قطر به دنبال غیبت امید ابراهیمی، بازیکن کلیدی تیمش در مصاف با الریان در جستجوی گزینه جایگزین است.

غیبت تاثیرگذار امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی و جستجوی ماچالا برای گزینه جایگزین

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الرایه قطر، امید ابراهیمی بازی روز جمعه تیم الاهلی دوحه در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر برابر الریان را به دلیل 4 اخطاره شدن در بازی قبلی با الخور از دست داد. در آن بازی تیم الاهلی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیده بود.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: غیبت امید ابراهیمی در ترکیب تیم الاهلی تاثیرگذار است زیرا او از عناصر اصلی و دارای نقش کلیدی در برنامه های هجومی محسوب می گردد. میلان ماچالا، سرمربی الاهلی به دنبال گزینه جایگزین امید ابراهیمی برای بازی روز جمعه برابر تیم الریان است. الاهلی به دنبال پیروزی در این بازی و صعود به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی لیگ ستارگان است و فقط اختلاف 3 امتیازی با تیم الریان دارد.

تیم الاهلی دوحه با در اختیار داشتن امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، بازیکنان ایرانی تا سرانجام هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر رده پنجم جدول با اندوخته 18 امتیازی را در اختیار دارد. امید ابراهیمی بهترین بازیکن هفته دهم لیگ ستارگان قطر شد+ عکس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 84

به "غیبت تاثیرگذار امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی و جستجوی ماچالا برای گزینه جایگزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت تاثیرگذار امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی و جستجوی ماچالا برای گزینه جایگزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید