زانتی: اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت

به گزارش واندر هنگر، نایب رئیس باشگاه اینتر اطمینان دارد که دو غول شهر میلان، دوباره فوتبال این شهر را به روزهای اوجش بازمی گردانند.

زانتی: اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم های میلان و اینتر که در سال های نه چندان دور، قدرت های اصلی فوتبال ایتالیا به شمار می رفتند، اما در سال های اخیر بنا به دلایل مختلف دچار افت شدیدی شده اند، کم کم در حال بازگشت به روزهای خوب خود هستند و این فصل شروعی قدرتمند در رقابت های سری A یتالیا داشته اند، به طوری که در حال حاضر میلان و اینتر به ترتیب با 34 و 33 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی جای دارند.

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر در گفت وگو با سایت ایتالیایی پلانتا میلان گفت: به نظرم فوتبال شهر میلان به روزهای اوجش بازخواهد گشت، چون بر این باورم که هر دو باشگاه میلان و اینتر هر کاری که از دست شان ساخته باشد برای بازگرداندن فوتبال این شهر به جایگاهی که شایسته اش است، انجام خواهند داد. اطمینان دارم که اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت.

نایب رئیس باشگاه اینتر همچنین درباره رویارویی دو تیم شهر میلان در دربی دلامادونینا گفت: دربی همواره یک بازی احساسی و خاص است، چون دو تیم از یک شهر با هم مصاف می نمایند و در طول هفته ما تنها در خصوص این بازی صحبت می کنیم. دربی سال 2009 را به خاطر می آورم که با نتیجه 4 بر صفر میلان را شکست دادیم. ما در آن دربی نشان دادیم که با شایستگی مقابل یک تیم فوق العاده به نام میلان به پیروزی رسیدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1328

به "زانتی: اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زانتی: اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید