تور ایتالیا: غیرت گمشده سپهر حیدری در این عکس همسرش ! ، آرام خانم چسبیده به مرد ایتالیایی !

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران:آرام جوینده همسر سپهر حیدری با انتشار این عکس نوشت: مراسم Globe Soccer Award انتخاب برترینهای فوتبال دنیا در کنار روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا برترین مربی سال 2021 دنیا.

تور ایتالیا: غیرت گمشده سپهر حیدری در این عکس همسرش ! ، آرام خانم چسبیده به مرد ایتالیایی !

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سپهر حیدری زاده 29 خرداد 1359 در اصفهان است . سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق اهل ایران است. سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه های پرسپولیس، ذوب آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد.سپهر حیدری در فصل 86-87 در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.آرام جوینده همسر سپهر حیدری مدافع سابق تیم پرسپولیس است. همسر سپهر حیدری به یکی از شاخ های اینستاگرام به شمار می رود.

آرام جوینده با استفاده از معروفیت سپهر حیدری و عکس و فیلم های جنجالی خود توانست پیجش را بالا برده و عایدی خوبی را داشته باشد. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد.

دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1948

به "تور ایتالیا: غیرت گمشده سپهر حیدری در این عکس همسرش ! ، آرام خانم چسبیده به مرد ایتالیایی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: غیرت گمشده سپهر حیدری در این عکس همسرش ! ، آرام خانم چسبیده به مرد ایتالیایی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید