عبدی: شاگردانم مقابل تاجیکستان عملکرد خوبی داشتند

به گزارش واندر هنگر، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: خوشحالم که در اولین مسابقه با تاجیکستان عملکرد خوبی داشتیم و با وجود 10 نفره شدن توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم.

عبدی: شاگردانم مقابل تاجیکستان عملکرد خوبی داشتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی درباره مسابقه امروز تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل تاجیکستان گفت: ابتدا باید بگویم خوشحالیم که به کشور دوست و برادر تاجیکستان آمدیم و این اردو را در اینجا برگزار می کنیم. میزبانی بسیار شایسته ای از ما اجرا شده و شرایط اردو بسیار مطلوب است. در مورد مسابقه هم باید بگویم بازی را بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم با دو گل از حریف پیش بیفتیم. در ادامه متأسفانه 10 نفره شدیم، با این وجود توانستیم کنترل بازی را حفظ کنیم. فکر می کنم حدود 75 دقیقه 10 نفره بازی کردیم، اما با این وجود بچه ها عملکرد خوبی داشتند و توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم تا با نتیجه 4 بر یک پیروز شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: تاجیکستان تیم فوق العاده ای است. ما سال گذشته در مسابقات کافا یک بار به این تیم باختیم و در واقع یک پیروزی به رقیب مان بدهکار بودیم که توانستیم در بازی امروز آن نتیجه را جبران کنیم. امیدوارم مسابقه بعدی هم بازی خوب و منطقی باشد و در نهایت هر دو تیم ایران و تاجیکستان به جام جهانی نوجوانان صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: ما سال گذشته تقریباً با نیمی از نفرات اصلی مان به اینجا آمده بودیم، اما این بار ترکیب کامل را در اختیار داشتیم. فوتبال تاجیکستان پیشرفت خوبی داشته است و این تیم برای تمامی حریفان خود رقیب قدرتمندی خواهد بود. به اعتقاد من تاجیکستان یکی از تیم های مدعی در مسابقات نهایی است و قطعاً از گروه خود صعود می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1386

به "عبدی: شاگردانم مقابل تاجیکستان عملکرد خوبی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: شاگردانم مقابل تاجیکستان عملکرد خوبی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید