شکول: حق شیرجه ایران حداقل یک سهمیه المپیک است، مشکل تغذیه در ژاپن باعث افت انرژی ملی پوشان شد

به گزارش واندر هنگر، مربی تیم ملی شیرجه ایران مشکل تغذیه در کشور ژاپن را عامل اصلی افت انرژی ملی پوشان دانست تا آنها نتیجه رضایت بخشی در رقابت های جام جهانی و انتخابی المپیک به دست نیاورند.

شکول: حق شیرجه ایران حداقل یک سهمیه المپیک است، مشکل تغذیه در ژاپن باعث افت انرژی ملی پوشان شد

محمدرضا شکول در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به سطح برگزاری مسابقات شیرجه جام جهانی و کسب سهمیه بازی های المپیک گفت: مسابقات در سطح عالی برگزار گردید و بیشتر ورزشکارانی که در مسابقات قبلی کسب سهمیه نموده بودند نیز رقابت کردند. مسابقات با این شرایط در حد المپیک برگزار گردید. به عبارت بهتر نظم بسیار دقیقی حاکم بر مسابقات بود و محل برگزاری مسابقات، استخر و اتاق شیرجه نیز با امکانات خیلی خوبی تجهیز شده بودند.

مربی تیم ملی شیرجه کشورمان با اشاره به پیشینه شیرجه ایران در بازی های آسیایی و مدال های گرفته شده در مسابقات آسیایی و بین المللی گفت: حق شیرجه ایران با توجه به پیشینه درخشانش، از سابقه مدال های بازی های آسیایی گرفته تا ده ها مدال آسیایی و عناوین زیاد بین المللی حداقل یک سهمیه المپیک است که امیدواریم در المپیک های بعدی این اتفاق برای اولین بار در شیرجه رخ بدهد.

وی مشکل تغدیه ملی پوشان در کشور ژاپن را عامل اصلی افت انرژی و نگرفتن نتیجه مطلوب دانست و مطرح نمود: ملی پوشان با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر شده و به کسب نتیجه امید داشتیم، اما مشکل محدودیت غذایی و عدم امکان تهیه غذا از بیرون هتل و محل برگزاری مسابقات عامل اصلی افت انرژی در تمرینات و متعاقب آن در مسابقات شد تا متاسفانه نتیجه رضایت بخشی از کار شیرجه روها نگیریم.

شکول درباره محدودیت غذایی گفت: منظور از محدودیت غذایی این است که غذاها اصلا با مزاج ملی پوشان سازگار نبود و نمی توانستیم غذا را از جای دیگری تهیه کنیم، چون به دلیل محدودیت شدید کرونایی نباید هیچ ارتباطی با خارج از هتل و محل مسابقه برقرار می کردیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: مسابقات با رعایت سخت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید، به طوریکه این ممنوعیت تردد اتاق به اتاق حاکم بود. ضمن اینکه در طول اقامت ما تست های لازم مربوط به کرونا گرفته می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1639

به "شکول: حق شیرجه ایران حداقل یک سهمیه المپیک است، مشکل تغذیه در ژاپن باعث افت انرژی ملی پوشان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکول: حق شیرجه ایران حداقل یک سهمیه المپیک است، مشکل تغذیه در ژاپن باعث افت انرژی ملی پوشان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید