سناتور شومر : ترامپ در توهم به سر می برد

به گزارش واندر هنگر، رئیس اقلیت دموکرات های مجلس سنای آمریکا با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور این کشور درباره اوضاع همه گیری کرونا در آمریکا گفت که ترامپ از واقعیت به دور بوده و در توهم به سر می برد.

سناتور شومر : ترامپ در توهم به سر می برد

چاک شومر رئیس اقلیت دموکرات های مجلس سنای آمریکا روز جمعه در پیامی در توئیتر از سخنان رئیس جمهور این کشور درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا به شدت انتقاد کرد.

این سناتور ایالت نیویورک در این پیام توئیتری نوشت: 2.6 میلیون مبتلا به کرونا، فوت بیش از 120 هزار آمریکایی و بیکاری بیش از 17 میلیون نفر اما ترامپ می گوید:من معتقدم که اوضاع درباره ویروس کرونا بسیار خوب خواهد بود. من فکر می کنم که این ویروس ناپدید می شود.

شومر در ادامه این پیام توئیتری خطاب به ترامپ نوشت: وی کاملا از واقعیت به دور بوده و در توهم به سر می برد.

رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز (به وقت تهران) در اظهار نظری غیر علمی و خلاف هشدارهای مسئولان درمانی این کشور، مدعی شد افزایش موارد تست ابتلا به ویروس کووید19، دلیل رکوردشکنی مجدد ایالات متحده در شمار ابتلای روزانه است. (جزئیات بیشتر)

ترامپ با توجیهی بچگانه در صفحه توئیتر خود نوشت: افزایش مبتلایان ویروس کرونا به این دلیل است که آزمایشات ما بسیار عظیم و بسیار خوب است، خیلی بیشتر و عظیمتر از هر کشور دیگری است.

وی ثبت رکورد جدید در شمار ابتلای روزانه در آمریکا را خبری خوب توصیف کرده و مدعی شد: این خبر عالی است، اما خبر بهتر این است که مرگ ومیر و نرخ تلفات، پایین است. همچنین جوانان، که سریعتر و آسان تر بهبود می یابند!،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1086

به "سناتور شومر : ترامپ در توهم به سر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور شومر : ترامپ در توهم به سر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید