سلطانی: موفقیت بیشتر پرسپولیس با خصوصی سازی ، خصوصی سازی پرسپولیس بعید است

به گزارش واندر هنگر، دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی در حد حرف است و بعید می دانم این کار انجام گردد.

سلطانی: موفقیت بیشتر پرسپولیس با خصوصی سازی ، خصوصی سازی پرسپولیس بعید است

به گزارش ،بهروز سلطانی یکی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس است که در دهه 60 از دروازه این تیم حراست می کرد. او که سابقه 17 بازی ملی را دارد چند سالی در تیم امید های پرسپولیس و همچنین یک سال در تیم ملی امید به مربیگری پرداخت.

سلطانی در مورد شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار کرد: اولاً فکر می کنم در نیم فصل دوم با افزوده شدن چند بازیکن به تیم شرایط بهتر خواهد شد. از نظر من برانکو ایوانکوویچ تیم بسیار خوبی ساخته است، بازیکنان هماهنگی لازم را در حرکت ها و در حملات داشتند. برانکو مربی دانایی است و شناخت لازم از بازیکنان را دارد. از دروازه بان گرفته تا تمام بازیکنان همه خیلی زحمت کشیدند و فعالیت کردند. واقعاً دستشان درد نکند و فکر می کنم در نیم فصل دوم خیلی بهتر می شوند.

وی درباره دروازه بانان تیم پرسپولیس تأکید کرد: دو گلری که الان پرسپولیس دارد بسیار گلر های خوبی هستند. عملکرد خیلی خوبی داشتند. از نظر گل های خورده، کمترین گل خورده را داشتند. بازی های زیبایی از آن ها می بینیم. علیرضا بیرانوند که بازیکن تیم ملی است. بوژیدار رادوشوویچ بازیکن بسیار خوب و محجوبی است. بیرانوند خیلی کم حاشیه دارد و در دروازه هم که می ایستد فقط فکر کار خودش است و فکر می کنم در آینده موفق تر هم خواهد بود.

سلطانی درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس توضیح داد: بعید می دانم پرسپولیس واگذار گردد و فقط قیمت گذاری روی باشگاه دارد انجام می گردد و نهایتاً این کار به نتیجه نمی رسد. حمیدرضا گرشاسبی واقعاً فعالیت خوبی داشت و عالی بود. اگر باشگاه را بفروشند و پرسپولیس شخصی گردد فکر می کنم آینده خیلی بهتری خواهد داشت، اما این کار در حد حرف باقی خواهد ماند. در تمام جهان این ثابت شده است که اگر باشگاه از سیستم دولتی به خصوصی برود جنبه های عالی به همراه دارد.

وی با اشاره به تغییر مدیریت اجباری در پرسپولیس به خاطرِ قانون منع بازنشستگی اعلام کرد: تغییر مدیریت دقیقاً به ضرر تیم بود. من از ایرج عرب شناخت خوبی دارم، ولی گرشاسبی مدیر موفقی بود. از علی اکبر طاهری اصلاً راضی نبودم، او را از یک کارخانه برداشتند و سمت مدیرعاملی پرسپولیس را در اختیارش گذاشتند. اصلاً ورزشی نبود و لطمه های زیادی زد، شهامتش را هم دارم جلوی خودش هم می گویم، حرف های قشنگ می زدند، اما فقط در حد همان حرف بود. رویانیان و علی پروین خوب بودند، ولی گرشاسبی عالی بود. شناختی که از ایرج عرب دارم می دانم مدیر قابلی است و فکر می کنم کارایی لازم را داشته باشد.

سلطانی درباره شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا تأکید کرد: سخت است، بسیار سخت است. در جام ملت های آسیا همه سعی می نمایند جلوی تیم ایران خوب بازی نمایند. به هر صورت آرزویم این است که ملی پوشان ایران برنده شوند و پرچم کشورمان بالا برود.

منبع: خبرگزاری آنا

موفقیت بیشتر پرسپولیس با خصوصی سازی / خصوصی سازی پرسپولیس بعید است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 117

به "سلطانی: موفقیت بیشتر پرسپولیس با خصوصی سازی ، خصوصی سازی پرسپولیس بعید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی: موفقیت بیشتر پرسپولیس با خصوصی سازی ، خصوصی سازی پرسپولیس بعید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید