سرفیس ایربادز از راه رسید: نویز کنسلینگ، پشتیبانی از ژست های حرکتی و دستورات صوتی برای سرزندگی بیشتر

به گزارش واندر هنگر، مایکروسافت اولین هدفون های بی سیم خود را معرفی کرد تا در این زمینه هم از رقیب سنتی خود عقب نمانده باشد. سرفیس ایربادز (Surface Earbuds) ظرفیت های زیادی برای فروش در بازار دارند و البته از قیمت نسبتا زیاد 249 دلاری برخودار هستند.

سرفیس ایربادز از راه رسید: نویز کنسلینگ، پشتیبانی از ژست های حرکتی و دستورات صوتی برای سرزندگی بیشتر

مایکروسافت می گوید نزدیک به سال طراحی این هدفون ها یا ایرفون های بی سیم طول کشیده و روی ارگونومی و تقسیم وزن آن ها بسیار حساس بوده است. به همین دلیل، طراحی سرفیس ایربادزها ساده است تا کاربران بیشتر لذت را از شنیدن موسیقی و تماس تلفنی داشته باشند.

ارگونومی عالی

بخش بیرونی این ایرپادها دایره ای شکل و لمسی است. به خوبی درون سوراخ گوش قرار گرفته و لاله گوش را اذیت نمی نمایند. این ایرپادها همانند ایرپاد اپل فاقد گوشی های پلاستیکی هستند و از طراحی پیشرفته ای بهره می برند تا اگر کاربر بخواهد 24 ساعته از آن ها استفاده کند؛ آزار و خستگی برایش نداشته باشند.

این ایرپادها از دو میکروفون برخوردار بوده تا قابلیت کاهش نویز بالایی داشته باشند و همین طور بتوان با دستورات صوتی بعضی کارها را انجام داد و اطلاعاتی مانند وضعیت آب وهوا، ترافیک، اخبار ورزشی، ایمیل ها و تقویم را دریافت کرد.

ژست های حرکتی، تبدیل گفتار به نوشتار

این ایرپادها از ژست های حرکتی (با یاری نرم افزارهای اندروید، iOS و ویندوز) پشتیبانی می نمایند. پیش تر هم شایعاتی شنیده بودیم که مایکروسافت می خواهد ژست های حرکتی پیشرفته ای روی هدفون های بی سیم خود اعمال کند. اکنون، کاربران با چندین لمس پیاپی می توانند اپلیکیشن اسپاتیفای را باز نموده و آغاز به پخش موسیقی نمایند.

دیگر ژست حرکتی در هنگام ارائه های پاورپوینت است. کاربر می تواند با سوایپ در ناحیه لمسی سرفیس ایرپادز، اسلایدها را تغییر دهد. در حقیقت، این هدفون های بی سیم مایکروسافت با نرم افزار آفیس این شرکت یکپارچه شدند.

افزون بر این ها، کاربران می توانند با دستورات صوتی بعضی از اپ ها را باز نمایند؛ از محتوای ایمیل های خود آگاه شوند یا برنامه تقویم خود را مدیریت نمایند. ضمن اینکه ایمیل های دریافت شده در اوت لوک را خوانده؛ می توانند با قابلیت های تشخبص گفتار به متن، این ایمیل ها را جواب داده و ارسال کند.

سرفیس ایرپادز می تواند بیش از 60 زبان را به طور زنده ترجمه کند. توانایی تبدیل گفتار به نوشتار یکی از ویژگی های بی نظیر هدفون های مایکروسافت خواهد بود.

24 ساعت شارژ

مایکروسافت می گوید این هدفون های بی سیم با هر بار شارژ نزدیک به 8 ساعت موسیقی پخش می نمایند. کاور ایرپادها نیز می تواند این هدفون های بی سیم کوچک را دو بار شارژ کند. بنابراین، در مجموع شما می توانید به 24 ساعت موسیقی گوش کنید بدون احتیاج به شارژ کردن آن ها داشته باشید.

به گفته مایکروسافت، کاربران با 10 دقیقه شارژ می توانند یک ساعت به موسیقی گوش دهند. شارژ کاور دستگاه نیز به واسطه درگاه USB-C انجام می گردد.

مایکروسافت برای بهبود تجربه صوتی و ارائه یک صدا مشابه کنسرت های زنده، از درایور های 13/6 میلی متری و پروفایل صوتی امنی سونیک (Omnisonic) در سرفیس ایربادز استفاده می نماید. این درایوها بسیار قدرتمند هستند و صداهایی بسیار شفاف به دست می دهند.

سرفیس ایرپاز از استاندارد IPX4 بهره مند هستند تا در برابر باران و ریزش های آب مقاوم باشند و بتوان در آب وهوای بارانی یا مرطوب استفاده کرد.

همان طور که اشاره شد؛ سرفیس ایرپادز با قیمت 249 دلار از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار می شوند. قیمتی که گران تر از ایرپادزهای رقبایی مانند آمازون اکو بادز با قیمت 130 دلار و اپل ایرپاد با قیمت 199 دلار هستند. شاید مایکروسافت روی قیمت هدفون های بی سیم خود دست به ریسک زده باشد و شاید هم آن قدر از کیفیت صدای بالا و افزایش کارایی و بهره وری آن ها مطمئن است که چنین برچسب قیمتی زده است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 432

به "سرفیس ایربادز از راه رسید: نویز کنسلینگ، پشتیبانی از ژست های حرکتی و دستورات صوتی برای سرزندگی بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس ایربادز از راه رسید: نویز کنسلینگ، پشتیبانی از ژست های حرکتی و دستورات صوتی برای سرزندگی بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید