سازمان جهانی بهداشت، شاید هرگز سلاحی جادویی برای مقابله با کرونا وجود نداشته باشد

به گزارش واندر هنگر، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت در حالی که امیدهای زیادی درباره ساخت واکسن کووید-19 وجود دارد، باید این را در نظر داشت که شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با این ویروس وجود نداشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت، شاید هرگز سلاحی جادویی برای مقابله با کرونا وجود نداشته باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان دنیای بهداشت امروز (دوشنبه) هشدار داد در حالی که امیدهای زیادی درباره ساخت واکسن کووید-19 وجود دارد، باید این را در نظر داشت که شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با این ویروس که تا به امروز میلیون ها نفر را در سرتاسر دنیا گرفتار نموده، وجود نداشته باشد.

تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان دنیای بهداشت در جلسه ای در مورد این ویروس در یکی از دفاتر سازمان ملل در ژنو گفت: در حال حاضر سلاح جادویی وجود ندارد و شاید هیچ وقت وجود نداشته باشد.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در دنیا به ویروس کووید19 مبتلا شده اند از مرز 18 میلیون فراتر رفته و تعداد جان باختگان در حال نزدیک شدن به مرز 700 هزار نفر است.

آمریکا همچنان با بیش از چهار میلیون و 813 هزار مبتلا و مجموع قربانیان بیش از 158 هزار نفر در صدر کشورهای دنیا با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار گرفته است.

پس از آن برزیل با دو میلیون و 733 هزار و 677 مورد ابتلا و 94 هزار و 104 مورد فوتی و هند با یک میلیون و 750 هزار و 723 مورد ابتلا و 37 هزار و 364 مورد فوتی در رده های دوم و سوم کشورهای دنیا با بیشترین آمار مبتلایان به کووید-19 قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1127

به "سازمان جهانی بهداشت، شاید هرگز سلاحی جادویی برای مقابله با کرونا وجود نداشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت، شاید هرگز سلاحی جادویی برای مقابله با کرونا وجود نداشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید