زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری علم و صنعت معین شد، شروع کلاس ها از 30 شهریور

به گزارش واندر هنگر، پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت در روزهای شنبه 16 و یکشنبه 17 شهریور ماه جاری می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری علم و صنعت معین شد، شروع کلاس ها از 30 شهریور

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال 98 (روزانه و نوبت دوم) دانشگاه علم و صنعت ایران در روزهای شنبه 16 و یکشنبه 17 شهریورماه جاری در محل سالن شورای ساختمان آموزش کل دانشگاه انجام می گردد.

ثبت نام غیر حضوری این دانشجویان نیز تا فردا پنج شنبه 14 شهریور ماه ادامه دارد و پذیرفته شدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات و پرداخت شهریه به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه نمایند.

اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد، ارائه گواهی معدل و تاریخ فارغ التحصیلی از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

تبصره: اصل مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان دوره روزانه در زمان ثبت نام تحویل گرفته می گردد، لذا دانشجویان باید از مدرک خود فتوکپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگه دارند. اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمامی صفحات آن، اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی آن (پشت و رو)، حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان و بعضی مدارک دیگر برای ثبت نام دانشجویان ضروری است.

همچنین پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی هستند نیز جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت همراه با مدارک کامل ثبت نامی فقط در زمان فوق الذکر باید به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.

بر اساس برنامه زمانی اعلام شده انتخاب واحد درسی دانشجویان نیز از تاریخ 23 شهریور به صورت اینترنتی به وسیله سامانه گلستان شروع می گردد و تا 27 این ماه ادامه دارد و کلاس های آموزشی این دانشگاه نیز از روز شنبه، 30 شهریور شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 327

به "زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری علم و صنعت معین شد، شروع کلاس ها از 30 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری علم و صنعت معین شد، شروع کلاس ها از 30 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید