زباله های مشهد محیط زیست رضویه را به خطر انداخته است

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/خراسان رضوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دپوی زباله های مشهد در منطقه رضویه گفت: آلودگی های زیست محیطی در این منطقه اثر منفی بر سلامت و بهداشت عمومی مردم گذاشته است.

زباله های مشهد محیط زیست رضویه را به خطر انداخته است

احسان قاضی زاده هاشمی، امروز در مراسم افتتاح بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند در کشور در مشهد اظهار کرد: شرایطی که در منطقه رضویه با آن روبرو هستیم منجر به اقداماتی برای مشارکت بخشی در امر زیست محیطی شده است. علاوه بر فاضلاب صنعتی که در کنار خود در چرمشهر داریم، سه حوزه دیگر هم آلودگی های زیست محیطی را برای رضویه و این منطقه به وجود آورده است.

وی اضافه نمود: پیرامون این مکان روستاهای زیادی واقع شده و ساکنین زیادی در این محل زندگی می نمایند که این آلودگی های زیست محیطی اثر منفی و معکوس بر روی زندگی مردم گذاشته است و منجر به اتفاقات بسیار بدی در حوزه سلامت و بهداشت عمومی ساکنین این منطقه شده است. مردم این منطقه به دلیل اینکه از لحاظ مالی و مالی شرایط خوبی ندارند مجبورر هستند با وجود شرایط آلودگی در این مکان حضور داشته باشند.

وی افزود: در این مدت اقدامات متعددی در حوزه سپتاژ، آب و فاضلاب، تصفیه خانه چرمشهر و مدیریت پسماند اجرا شده است. ما از چند جبهه شاهد اقدامات تضمین نماینده ای در جهت سلامت مردم این منطقه بوده ایم.

نماینده مردم رضویه، فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: امید داریم تمامی این اقدامات ارزنده منجر به آن گردد که بخش رضویه از پسماند، فاضلاب و آلودگی صنعتی دور گردد و بتواند به یک محیط سلامت زیست تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1739

به "زباله های مشهد محیط زیست رضویه را به خطر انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زباله های مشهد محیط زیست رضویه را به خطر انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید