ملاقات استقلال و سپاهان حکم بازی شطرنج را دارد

به گزارش واندر هنگر، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است باید با مسببان رفتن شیخ دیاباته از استقلال برخورد گردد.

ملاقات استقلال و سپاهان حکم بازی شطرنج را دارد

مهدی فنونی زاده در گفت وگو با پانا، درباره بازی حساس امروز سپاهان و استقلال گفت: به نظرم این بازی مثل شطرنج است و هر تیمی ضریب خطای اشتباهش کمتر باشد برنده این ملاقات خواهد بود. استقلال بعد از پنج هفته تساوی ، برابر پیکان به پیروزی رسید و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی برای ملاقات با سپاهان دارد.

وی در ادامه به نقاط قوت استقلال اشاره نمود و گفت: استقلال در خط دفاعی به یک هماهنگی و آرامش کامل رسیده و همین موضوع نقطه قوت این تیم است؛ دو گل خورده کارنامه قابل قبولی برای خط دفاعی این تیم است و امیدوارم این فرایند ادامه پیدا کند. در خط هافبک هم بازیکنان جوانی هستند که خیلی کوشش می نمایند و می توانند حتی هافبک های باتجربه استقلال را بگیرند. البته ابتدای راه هستند و باید بیشتر در لیگ بازی نمایند تا پخته شوند.

فریبا ادامه داد: به نظرم استقلال در خط حمله ضعف دارد و شرایط خوبی ندارد. مهاجمان تیم کم گل می زنند؛ سرمربی تیم استقلال از مهاجمان باسابقه تیم استقلال بوده که گل های حساسی هم به ثمر رسانده بنابراین انتظار این است که مهاجمان را از لحاظ روحی و روانی و بعلاوه تاکتیکی آماده کند. ژستد هنوز گل نزده؛ قاسمی نژاد نیمکت نشین مانده و مطهری هم دیر به بازی می آید . من فکر می کنم مجیدی باید بیشتر روی مهاجمان کار کند و تجربیات خودش را در اختیار آنها بگذارد. مهاجمان باید تشنه گلزنی باشند. در ملاقات با پیکان هم دو گل را مدافعان به ثمر رساندند و گل سوم را مهاجمی که دقیقه اخر به بازی آمد به ثمر رساند.

وی در خصوص بازی امروز استقلال مقابل سپاهان عنوان نمود: هر دو از تیم های بزرگ هستند که بارها با یکدیگر بازی کردند. قطعا بازی سخت و حساسی است و امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم. استقلال و سپاهان بازیکنان بزرگی دارد که می توانند نمایش خوبی داشته باشند. هر کدام از تیم ها اشتباهی انجام دهند شانسشان کم است؛ سپاهان بازیکنان باتجربه دارد و استقلال نباید از آنها غافل گردد.

وی در خصوص شرایط دیاباته در استقلال و اتفاقاتی که پیش آمده اظهار کرد: دیاباته بازیکن محبوب استقلال بود که برای این تیم گلزنی کرد و همواره با امادگی کامل به میدان می آمد. قدر این بازیکن را نداشتند و دقیقا از زمانی افت کرد که این اتفاقات افتاد و از شرایط ایده آل فاصله گرفت. مدیران باید در خصوص این مسائل شرح بدهند و جای تاسف است با بازیکنی که این چنین کوشش نموده این گونه برخورد نمایند. استقلال به راحتی دیاباته را از دست داد و حالا هم در تیم قطری کنار استراماچونی بازی می نماید و برترین عملکرد را از خودش نشان می دهد. در اینجا باشگاه استقلال ضرر کرد که چنین بازیکنی را از دست داد. به نظرم باید با مسببان آن برخورد گردد تا دیگر چنین اتفافات تلخ برای استقلال رقم نخورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1916

به "ملاقات استقلال و سپاهان حکم بازی شطرنج را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استقلال و سپاهان حکم بازی شطرنج را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید