دوره آموزشی حافظ خوانی در ابهر برگزار می گردد

به گزارش واندر هنگر، آیسان صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با توجه به علاقه ای که ایرانیان به شعر و ادبیات دارند، برنامه های متعددی در این باره به وسیله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

دوره آموزشی حافظ خوانی در ابهر برگزار می گردد

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی روان خوانی و دکلمه غزلیات حافظ در ابهر گفت: این دوره در فرهنگسرای نور ابهر با تدریس لیلا احدی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر اضافه نمود: کارگاه آموزشی ادبی حافظ خوانی ویژه بچه ها و نوجوانان به صورت دوره های یک ماهه و به گونه جلسات هفتگی یک ساعته برگزار می گردد.

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری کلاس های حافظ خوانی گفت: شیوه برگزاری کلاس ها به این شکل است که در هر جلسه یکی از غزلیات دیوان حافظ به شرکت کنندگان جهت روان خوانی و خوانش با لحن زیبا آموزش داده می گردد.

صادقی به سایر برنامه های ادبی شهرستان گفت: خوشبختانه با همکاری بخش های ادبی شهرستان، برنامه های بسیاری در این حوزه برگزار گردیده که یکی از آنها پویش ادبی بود که در قالب مسابقه مقاله ادبی و داستان کوتاه به دبیرخانه ارسال یا ویدئوی ضبط شده شعرخوانی، حافظ خوانی و خوانش متن کوتاه ادبی برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه مردم ابهر توجه ویژه ای به بخش کتاب و ادبیات دارند، گفت: خوشبختانه در دو دوره متوالی کتابخانه روستای درسجین ابهر به مرحله نهایی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران راه یافته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1898

به "دوره آموزشی حافظ خوانی در ابهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی حافظ خوانی در ابهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید