دانشگاه صنعتی شریف فراخوان ثبت نام در مدرسه تابستانه روسیه برای سال 99 را منتشر کرد

به گزارش واندر هنگر، دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه ای اعلام نمود: مهلت ثبت نام در مدرسه تابستانه روسیه ساعت 24 روز دوشنبه 12 اسفند خاتمه می یابد.

دانشگاه صنعتی شریف فراخوان ثبت نام در مدرسه تابستانه روسیه برای سال 99 را منتشر کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه ای گفت دانشجویانی که می خواهند در مدرسه تابستانه روسیه ثبت نام نمایند تنها تا ساعت 24 روز دوشنبه 12 اسفند ماه مهلت دارند برای ثبت نام اقدام نمایند.

22 نفر از دانشجویان دانشکده های مختلف دانشگاه صنعتی شریف به دوره های تابستانی در دانشگاه های روسیه اعزام شدند. این دانشجویان از یاری هزینه پرداختی که منابع اقتصادی آن از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری تامین شد استفاده کردند. دفتر روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای شرایط و جزئیات ثبت نام در این دوره تابستانه برای سال 1399 را بیان نموده است.

براساس آن چه در این اطلاعیه آمده، علاوه بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان کارشناسی که تا انتهای بهمن 98، حداقل 85 واحد گذرانده باشند مجازند در این دوره ثبت نام نمایند.

در این فراخوان، دوره های تابستانی پلی تکنیک سنت پترزبوگ، دانشگاه ایتموی سنت پترزبورگ، دانشگاه HSE مسکو، سنت پترزبورگ و نیژنی نوگراد و همچنین دانشگاه الکتروتکنیک سنت پترزبورگ پیشنهاد شده است.

قرار است دفتر روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شریف مشخصات افرادی را که از هر دانشکده ثبت نام نموده اند به همان دانشکده بدهند تا از میان آن ها افرادی را که مناسب تر می دانند انتخاب نمایند. افراد منتخب تا 18 اسفند اعلام خواهند شد. این افراد باید تا 21 اسفند به دفتر روابط بین الملل مراجعه نمایند و ضمن پر کردن فرم مربوطه و دادن آزمون شفاهی زبان انگلیسی مبلغ 100 دلار به صورت ودیعه بپردازند. این مبلغ در صورت انصراف عودت داده نخواهد شد.

یاری هزینه ای که دانشگاه صنعتی شریف می پردازد عبارت است شهریه یک دوره (فقط یک دوره، شهریه early bird با سقف 600 یورو) به علاوه مبلغی در حدود 300 یورو. براساس آن چه در این اطلاعیه آمده دانشجویان باید مبلغی در حدود 500-300 یورو (بسته به سطح زندگی، طول مدت دوره انتخابی و شهریه دوره انتخابی) هزینه نمایند.

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات دوره ها و شرایط ثبت نام به وب سایت دانشگاه صنعتی شریف مراجه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 789

به "دانشگاه صنعتی شریف فراخوان ثبت نام در مدرسه تابستانه روسیه برای سال 99 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی شریف فراخوان ثبت نام در مدرسه تابستانه روسیه برای سال 99 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید