خبرنگاران 46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین یاری شد

به گزارش واندر هنگر، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: برای پشتیبانی و حمایت نیازمندان از شیوع ویروس کرونا تا به امروز 46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش این سازمان در استان یاری شده است.

خبرنگاران 46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین یاری شد

علیرضا وارثی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بهزیستی قزوین اقدام به برپایی هشت کارگاه تولیدی در زمینه ماسک کرد که این کار با یاری همیاران و موسسه های خیریه سطح استان شکل گرفت.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت سه هزار سبد کالا و 50 هزار وسیله بهداشتی نیز برای پیشگیری و مقابله با این بیماری بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وارثی با بیان اینکه 100 هزار خانوار استان قزوین تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، اضافه کرد: افراد تحت پوشش یا دچار محدودیت بوده، یا معلول هستند و یا با هر دو مشکل یاد شده روبرو بوده که نتیجه آن نیازمند بودن این قشر به تحت پوشش قرار دادن آنهاست.

این مسوول اعلام کرد: یکی از رسالت های مهم و خطیر سازمان بهزیستی که در عرصه های اجتماعی و مالی فعالیت دارد، حمایت از این جامعه هدف است که به نوعی آسیب دیده و یا در معرض انواع آسیب ها قرار دارند.

وارثی یادآور شد: بهزیستی قزوین با تمام توان و بضاعت خود در زمینه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا درصدد حمایت و پوشش افراد و خانواده های بی بضاعت و نیازمند است که خوشبختانه تا به امروز و به خصوص با یاری خیران استان توانسته به این رسالت خود به بهترن شکل ممکن عمل کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 902

به "خبرنگاران 46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین یاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین یاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید