خبرنگاران معاون استاندار کرمان از محدودیت های جدید ترافیکی در این استان اطلاع داد

به گزارش واندر هنگر، کرمان - خبرنگاران - جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعمال محدودیت های ترافیکی در 25 مرکز استان در سطح کشور از جمله در کرمان اطلاع داد و گفت: از فردا (دوشنبه) خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از کرمان و ورود خودروهای شخصی باپلاک غیربومی به کرمان ممنوع است.

خبرنگاران معاون استاندار کرمان از محدودیت های جدید ترافیکی در این استان اطلاع داد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، محمدصادق بصیری شامگاه شنبه در تشریح این خبر در گفت و گو با اصحاب رسانه اضافه کرد: این محدودیت ها تا ساعت 24 روز آدینه 16 آبان ماه 99 ادامه خواهد داشت.

وی بر خودداری عموم مردم از ترددهای غیرضروری در سطح شهرها و جاده ها تاکید نمود و ادامه داد: امیدواریم مردم به شکلی رعایت نمایند که مسافران در مبادی ورودی و خروجی استان متوقف و دچار مشکل نشوند زیرا بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با پلیس، هر یک از خودروهایی که اصول اعلام شده را رعایت ننمایند، پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اعلام کرد: تردد خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و خودروهای حامل کالاهای اساسی در محورهای استان کرمان بلامانع است.

بصیری در بخش دیگری از سخنان خود به معین ساعت کاری برای گروه شغلی دوم نیز اشاره نمود و گفت: صاحبان این مشاغل در شهرهای کرمان و سیرجان تا ساعت 16 و 30 دقیقه مجاز به فعالیت هستند و این کار به صورت آزمایشی تا فردا انجام خواهد شد و در صورتی که اصناف این گروه موازین اعلام شده را رعایت نمایند، این طرح تداوم خواهد داشت و در غیر اینصورت این مشاغل نیز تعطیل خواهند شد.

وی یادآور شد: گروه شغلی دوم شامل فروشگاه های مایحتاج مردم، زنجیره ای، پاساژها، مساجد، قنادی ها، میوه فروشی ها، آرایشگاه های مردانه، فروشگاه های فرش و موکت ماشینی، فروش لوازم خانگی، اسباب بازی فروشی ها، خدمات چاپ، تزئینات داخلی، کادو فروشی، عمده فروشی ها، پارچه فروشی ها، آتلیه و عکاسی و پرده سراها می گردد.

وی با اشاره به فعال بودن اصناف گروه شغلی یک، مطرح کرد: گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل خواهند بود.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا یادآور شد: گروه های بازرسی و گشت های ویژه کار نظارت بر رعایت مصوبات ستاد استانی و ملی کرونا در استان کرمان را دنبال می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1294

به "خبرنگاران معاون استاندار کرمان از محدودیت های جدید ترافیکی در این استان اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار کرمان از محدودیت های جدید ترافیکی در این استان اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید