خبرنگاران شتاب کرونا در ایتالیا؛ 250 مرگ در 24 ساعت گذشته

به گزارش واندر هنگر، تهران- خبرنگاران- دولت ایتالیا خاطرنشان کرد؛ تنها در طول 24 ساعت گذشته 250 نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

خبرنگاران شتاب کرونا در ایتالیا؛ 250 مرگ در 24 ساعت گذشته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

شبکه فرانس 24 با اعلام این خبر اضافه کرد: در حالی که ویروس کرونا در سرتاسر ایتالیا شیوع پیدا نموده و جان هزار نفر را گرفته، نهاد کاتولیک در رم دستور داد؛ همه کلیساها تعطیل شوند.

ایتالیا پس از چین و بالاتر از ایران و کره جنوبی آمار بالایی در ابتلا به بیماری کرونا دارد.

نخست وزیر ایتالیا پس از رشد ناگهانی در شمار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از این ویروس، دستور تعطیلی همه فروشگاه ها در این کشور به جز داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی را داد.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا اعلام نمود که همه فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها در این کشور به جز داروخانه ها و فروشگاه های مواد عذایی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد شد.

کونته که در یک سخنرانی تلویزیونی سخن می گفت، به مردم ایتالیا وعده داد که امید خود را از دست ندهند؛ چراکه با وجود آنکه اکنون آمارهای مربوط به کرونا افزایشی است، تا چند هفته دیگر از شیوع آن جلوگیری خواهد شد.

مجموع مبتلایان کرونا در ایتالیا به بالای به 13 هزار نفر رسیده است.

پس از ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از ابتلا به ویروس کرونا هستند؛ از جمله اسپانیا که بیشترین میزان تلفات را پس از ایتالیا به خود اختصاص داده است. در این کشور تا روز آدینه 54 نفر جان باخته اند و 2 هزار و 262 نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

فرانسه، دیگر کشوری است که تعداد مبتلایان کرونا در آن بسرعت در حال افزایش است. بیش از 2 هزار و 281 نفر در این کشور به کووید-19 مبتلا شده اند و 50 نفر نیز جان باخته اند.

آلمان با تعداد یکهزار و 908 مبتلا، سه فوتی ناشی از کرونا را ثبت نموده است.

در انگلیس از 456 مبتلا به ویروس کرونا، تا کنون 8 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که در هلند از 503 نفر مبتلا، پنج تن فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 828

به "خبرنگاران شتاب کرونا در ایتالیا؛ 250 مرگ در 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شتاب کرونا در ایتالیا؛ 250 مرگ در 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید