خبرنگاران رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن شد

به گزارش واندر هنگر، اصفهان-خبرنگاران- سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: رحمان رضایی بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

خبرنگاران رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن شد

احمد جمشیدی شامگاه آدینه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام نام رحمان رضایی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه، ابراز امیدواری کرد که این مربی جوان و آینده دار، تیم فوتبال پرافتخار ذوب آهن را دیگربار به سر منزل مقصود برساند.

وی گفت: این مربی در انتهای فصل گذشته نیز به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شدو و امیدوارم بتوانیم با همت و یاری بازیکنان ذوب آهن نتایج در خور این تیم در فصل پیش روی لیگ برتر کسب کند.

وی اضافه نمود: رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته های پایانی دوره نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به تیم فوتبال ذوب آهن پیوسته بود، با توجه به روحیه جوان گرایی و انگیزه ایشان، به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دوره بیستم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد.

رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی ایران که تجربه زیادی در باشگاه های اروپایی و بین المللی دارد و سابقه حضور در ذوب آهن در سالهای 1375 تا 1380 در کارنامه خود دارد.

تیم فوتبال ذوب آهن در فصل گذشته با 30 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1181

به "خبرنگاران رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید