خبرنگاران اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال بدون وقفه دنبال می شود

به گزارش واندر هنگر، قزوین- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه هیچ گونه وقفه ای در اجرای بهسازی جاده نسیم شمال بوجود نیامده است،گفت: کار بهسازی و اصلاح جاده نسیم شمال با جدیت در حال انجام است.

خبرنگاران اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال بدون وقفه دنبال می شود

علی فرخزاد یکشنبه شب در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرداری قزوین در جمع خبرنگاران اضافه کرد: جاده نسیم شمال در سالیان گذشته چندین بار مورد بازسازی و بازسازی قرار گرفته بود اما به دلیل اشکالات فنی کار بهسازی آن از اواخر اردیبهشت ماه امسال به شکل اساسی درحال انجام است.

وی گفت: اگرچه این جاده از ابتدا قرار بود جهت موقت عبور و مرور خودروهای اداره گاز در کنارگذر شهر باشد، اما با گذشت زمان این جاده مورد استفاده خودروهای عبوری قرار گرفت و به یکی از راه های تاثیرگذار و شریانی شهر قزوین تبدیل شد.

فرخزاد در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرداری قزوین، اضافه کرد: مدیریت شهری قزوین، توسعه متوازن خدمات را در دستور کار قرار داده و برای مدیریت هزینه ها و کسب رضایت شهروندان تلاش می کند.

این مسوول ادامه داد:براساس گزارش های ارائه شده پروژه های شهرداری براساس زمان بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف شده در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید که این مهم موجب رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری همراهی ، همکاری و ارتباط خوبی با دستگاههای اجرایی و حاکمیتی دارند، اضافه کرد: این مهم موجب تسریع در اجرای پروژه ها خواهد شد

این مسوول خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعا رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهر قزوین باشیم.

وی تاکید کرد: برخی از پروژه ها اگر متوقف شده نیاز به مصوبات بالادستی در وزارتخانه ها دارد که از دست مسوولان استانی خارج است مانند پروژه شهید انصاری، مجموعه سردار، امامزاده حسین (ع) و یا بافت هادی آباد که نیازمند یکسری مصوبات ملی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1130

به "خبرنگاران اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال بدون وقفه دنبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال بدون وقفه دنبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید