حبیبی: ادیت گفته رفتارش به خاطر تی شرت نبود

به گزارش واندر هنگر، هادی حبیبی به مصاحبه های سرپرست و کارمند روابط بین الملل فدراسوین کشتی واکنش نشان داد و از انتشار نامه سرپرست های تیم های کشتی ایران در این باره اطلاع داد.

حبیبی: ادیت گفته رفتارش به خاطر تی شرت نبود

نکته مهم دیگر این نشست، بحثی بود که به خاطر اظهارات سالار توکلی سرپرست روابط بین الملل مطرح شد. هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به گفته های توکلی که مدعی شده بود آیین نامه ترجمه شده بود و در اختیار سرپرست های تیم ملی قرار گرفته بود اما آنها بی توجهی کردند، ضمن رد این ادعا از ترجمه ای که در اختیار سرپرست های تیم ملی قرار گرفته بود، رونمایی کرد: 20 اسفند ترجمه ای به ما اعلام شد که در آن فقط درباره شادی با پرچم و داشتن لباس متحدالشکل بحث شده و اصلاً درباره اینکه با تی شرت برای دریافت مدال نباید روی سکو رفت، بحثی نیامده بود.

حبیبی از انتشار نامه سرپرست های تیم های ملی کشتی درباره این آئین نامه اطلاع داد: بعد از اظهار نظر توکلی سرپرست های تیم های ملی کشتی هم نامه ای را منتشر کردند که در آن معین است که هرگز چنین ترجمه ای به دست آن ها نرسیده است.

حبیبی ادامه داد: این موضوع اصلا برای اتحادیه جهانی مهم نبود و فقط یک بحث الکی و از سر لجبازی در ایتالیا پیش آمد و وقتی من با سرنک نماینده اتحادیه جهانی صحبت کردم و او عنوان نمود که مشکل مهمی نیست اما خانم ادیت زیر بار نرفت. در سالن با توکلی هم صحبت کردم و با پناهی زاده هم تلفنی صحبت کردم که گفتند چنین قانونی وجود ندارد.

حبیبی در ادامه به مکالمه حبیب اله اخلاقی با خانم ادیت هم اشاره نمود و از اینکه باز هم متوجه شدند که اصلا موضوع تی شرت نیست: اخلاقی هم با خانم ادیت صحبت کرد که خانم ادیت به اخلاقی گفته نه فقط به خاطر تی شرت بلکه به خاطر بعضی رفتارهای دیگر این برخورد را انجام دادیم. وقتی نماینده اتحادیه جهانی گفت مسئله ای ندارد، چرا باید اینگونه برخورد نمایند؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 207

به "حبیبی: ادیت گفته رفتارش به خاطر تی شرت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: ادیت گفته رفتارش به خاطر تی شرت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید