توسعه گردشگری با اجماع شورای شهر، میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی

به گزارش واندر هنگر، رئیس اتاق سمنان گفت: توسعه شهر سمنان باید با موضوع گردشگری مورد توجه قرار بگیرد و تمرکز شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی در این راستا قرار بگیرد.

توسعه گردشگری با اجماع شورای شهر، میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی

علی اصغر جمعه ای در دیدار با اعضای شورای شهر سمنان ادامه داد: ظرفیت آثار باستانی شهر سمنان بسیار زیاد است استفاده از این فرصت ها می تواند بسیار مطلوب باشد، بخش خصوصی این آمادگی را دارد تا در این حوزه حضور داشته باشد.

رئیس اتاق سمنان شرح داد: اجماع شورای شهر، میراث و اتاق بازرگانی می تواند در توسعه گردشگری بسیار مؤثر باشد.

در ادامه این نشست زحمتکش، عضو شورای شهر سمنان نیز گفت: در صدر کشور توجه به میراث بسیار پایین است لذا احیاء این بناها باید با موضوع بخش خصوصی انجام شود.

او افزود: در حال حاضر شهرداری سمنان اقدامات بسیار خوبی در احیاء آثار و خانه های قدیمی انجام داده است و تا به امروز 14 خانه تاریخی توسط شهرداری سمنان بازسازی شده است.

او اظهار کرد: توسعه این مناطق باعث شده توجه شهروندان و گردشگران به این مکان ها بیشتر شود افزایش تردد این مناطق باعث رونق محله های پایین شهر شد، تا آنجا که آسیب های اجتماعی این محله ها به حداقل رسیده است.

آل بویه، نائب ریس شورای شهر سمنان نیز در این نشست گفت: توسعه گردشگری شهر سمنان در دستور کار بوده به طوری که برای هر محله شهری یک طرح جامع برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: بازسازی بسیاری از طرح ها در محله های مختلف شهر سمنان اجرا شده است، امروز باغ راه ها محل تردد شهروندان است،

نائب رئیس شورای شهر سمنان پیشنهاد کرد: ترتیبی اتخاذ شود تا گردشگری استان سمنان با موضوع سرمایه گذاران صنعتی رونق بگیرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1354

به "توسعه گردشگری با اجماع شورای شهر، میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری با اجماع شورای شهر، میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید