تشکیل کمیته ای برای آنالیز اصلاح قانون بودجه سال 97

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: آنالیز طرح یک فوریت اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور در دستور کار کمیسیون قرار داشت، در این خصوص عده ای از نمایندگان پیشنهاداتی برای اصلاح و افزودن بندهایی به این قانون ارائه کردند.

تشکیل کمیته ای برای آنالیز اصلاح قانون بودجه سال 97

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: نمایندگان پیشنهاد دادند مانند سال های گذشته سایر هزینه های اجرای آسفالت غیر از تهیه آسفالت از محل تهاتر قیر تامین گردد، همچنین مانند سال گذشته اوراق خزانه اسلامی در کلیه مصارف طرح و پروژه های از جمله تملک اراضی قابل انجام باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: برای تشویق تولیدنمایندگان برای توصیه بدهی ها بانکی پیشنهاد گردیده بدهکاران اصل و سود تسهیلات دریافتی را تا بهمن ماه پرداخت نمایند و در ازای آن سود مرکب بخشیده گردد.

وی بیان داشت: این بندها پیشنهاد گردیده است، کلیات طرح اصلاح قانون بوجه سال 97 کل کشور در کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات تصویب و مقرر شد کمیته ای برای آنالیز بندها طرح مذکور تشکیل گردد تا گزارشی برای آنالیز طرح به صحن کمیسیون آورده گردد.

مفتح گفت: از آنجایی که این طرح با یک فوریت به تصویب صحن علنی رسیده است در تلاشیم هر چه زودتر موارد اصلاحی نهایی و در صحن علنی مطرح گردد.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار از نحوه اجرای تبصره 18 قانون بودجه سال 97 در ارتباط با ارائه تسهیلات برای اشتغال ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات گفت: در این گزارش به تکالیفی که قانون بودجه و برنامه در زمینه اشتغال آورده است اشاره شد و دستورات رئیس جمهور مورد آنالیز نهاده شد، اما به جمع بندی نرسید و در جلسات آتی این گزارش مجدد در دستور قرار می گیرد و آنالیز ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 59

به "تشکیل کمیته ای برای آنالیز اصلاح قانون بودجه سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته ای برای آنالیز اصلاح قانون بودجه سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید