تداوم نظارت بر داروخانه های شهرستان آبادان

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بازرسی از داروخانه های شهرستان آبادان در حوزه تحت پوشش دانشگاه اطلاع داد.

تداوم نظارت بر داروخانه های شهرستان آبادان

دکتر زینب جوانمردی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در آبادان گفت:کارشناسان اداره نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل در قالب تیم بازرسی مشترک با همراهی واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، از داروخانه های شهرستان آبادان به صورت سرزده بازرسی بعمل آوردند.

وی اضافه نمود: طی این بازرسی ها و در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات دارویی، کارشناسان اداره دارو ضمن آنالیز حضور فعال مسئول فنی داروخانه ها، عدم نگهداری و فروش داروهای فاقد مجوز ، اصالت و تاریخ انقضا ، شرایط نگهداری و ثبت داروها و نکات مرتبط با دستورالعمل اداره داروخانه ها را مورد ارزیابی قرار داده و بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و بهداشت محیط داروخانه تاکید داشتند.

وی ادامه داد: کارشناسان واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی این معاونت ضمن بازرسی از ملزومات مصرفی(ماسک، دستکش،نخ بخیه، سرنگ، ست سرم و ...) از لحاظ کیفیت، تاریخ مصرف و قیمت فروش، به آنالیز فرآیند خرید این محصولات از شرکت های ثبت شده در سامانه imed تاکید کردند.

به همین دلیل شماره تلفن 190 وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی می باشد.

خاتمه پیغام/

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1835

به "تداوم نظارت بر داروخانه های شهرستان آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم نظارت بر داروخانه های شهرستان آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید