مسئله مشاهده قرص در بعضی از کیک ها در حال پیگیری است

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مورد مشاهده قرص در کیک های عرضه شده در بعضی فروشگاه های مواد غذای اطلاعیه صادر کرد و گفت: این مسئله در حال پیگیری است.

مسئله مشاهده قرص در بعضی از کیک ها در حال پیگیری است

شهرام شریفی در متن این اطلاعه آورده است:

مردم فهیم و فرهنگی استان کردستان، با توجه به دریافت گزارشاتی هر چند محدود، مبنی بر وجود قرص در داخل کیک های عرضه شده در تعدادی از فروشگاه های مواد غذایی در سطح استان، مسئولین و کارشناسان ذیربط این دانشگاه با همکاری سایر ارگان ها و سازمان های نظارتی در حال پیگیری و انجام بازدید و آنالیز های میدانی وسیع و مستمر هستند.

نتایج اولیه بازرسی و آنالیز های به عمل آمده، امکان انجام یک اقدام خرابکارانه سازمان یافته در جهت ایجاد بدبینی و نگرانی عمومی در سطح جامعه نسبت به بعضی برندهای خاص و نیز سازمان ها و ادارات مرتبط را نشان می دهد.

گفتنی است گزارشات بازدیدهای کارشناسان و بازرسان این دانشگاه نشان داده است که در مواردی، فروشگاه هایی به دلیل قیمت پایین تر و نیز سودجویی بیشتر از مراکز پخش غیر معتبر و بعضا بدون مجوز، اقدام به خرید و تهیه محصولات مورد احتیاج می کنند که می تواند مشکل ساز باشد.

شایان توجه است که فروشگاه های مواد غذایی، مکلف به تامین مواد و محصولات مورد احتیاج خود از شرکت های پخش مجوز دار و در قبال دریافت فاکتور معتبر هستند که در صورت فروش هرگونه محصول غذایی مشکل دار و غیرمجاز باید جوابگو باشند.

به مردم عزیز توصیه می کنم به جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از مسائل احتمالی، از خرید هر گونه محصول با بسته بندی مخدوش شده پرهیز و در زمان خرید از فروشگاه های معتبر، به سالم بودن محصولات و محتویات آن دقت نموده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به سامانه 190 اطلاع رسانی کنند تا همکاران ما در اولین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 629

به "مسئله مشاهده قرص در بعضی از کیک ها در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله مشاهده قرص در بعضی از کیک ها در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید