تجهیزات سفر: کوچک ترین کابل شارژ USB

به گزارش واندر هنگر، کابل شارژ کال شارژ

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه مشکل کمبود شارژ گوشی در سفر را دارید و از طرفی از اینکه بخواهید مدام یک شارژر بزرگ را در پی خود بکشید خسته شده باشید، بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب از خبرنگاران را تا پایان بخوانید تا با کوچکترین کابل شارژ دنیا آشنا شوید:

تجهیزات سفر: کوچک ترین کابل شارژ USB

یکی از وسایل سفری که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، کوچکترین کابل شارژ یو اس بی دنیاست که کابل شارژ کال شارژ (Culcharge) نام دارد و مزیت بزرگی که برای آن می توان در نظر گرفت این است که به میزان ای کوچک است که حتی می توانید آن را به دسته کلید خود وصل کنید.

علاوه بر این می توانید از کال شارژ به عنوان فلش مموری و هم کابل شارژ برای ایفون و آی پد استفاده کرده و به راحتی گوشی و تبلت تان را در هر جایی که هستید شارژ کنید. کال شارژ همچنین این قابلیت را دارد که گوشی موبایل شما را از طریق لپتاپ، کامپیوتر، پرینتر و کنسول های بازی و دستگاه های الکترونیکی دیگر شارژ کند.

کال شارژ را می توان وسیله ای عالی بخصوص برای افرادی دانست که زیاد سفر می کنند و به عبارتی همیشه در حرکتند و اصلا دلیل طراحی آن هم همین است. در طراحی این کابل، چهار مدل ارائه شده است که قابلیت شارژ تمام دستگاه ها را دارد و میزان کوچکش هم باعث می شود تا بتوان آن را به راحتی در جیب قرار داد بدون اینکه حتی یک سیم از آن آویزان باشد.

کال شارژ، طراحی ساده اما زیبایی دارد و برای گوشی های اندوریدی صرف نظر از مدل، بسیار کارآمد است. این کابل شارژ، فقط 6 سانتیمتر طول دارد و بسیار باریک هم هست و قیمت بسیار معقول و مقرون به صرفه ای دارد.

در صورتی که بخواهید این کابل شارژ را برای گوشی های آیفون خریداری کنید باید حدود 80 هزار تومان بپردازید و برای گوشی های اندوریدی هم حدود 38 هزار تومان باید هزینه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2052

به "تجهیزات سفر: کوچک ترین کابل شارژ USB" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات سفر: کوچک ترین کابل شارژ USB"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید