چرا باید برای خانه خود زنگ هوشمند بخریم؟

به گزارش واندر هنگر، تصور کنید که در منزل خود نیستید و دوست دارید بدانید که چه افرادی زنگ خانه شما را می زنند. در عین حال بتوانید تصویر این افراد را ذخیره کنید و یا این که بدون هیچ کاری و تنها با استفاده از تلفن همراه خود درب مورد نظر را باز کنید. از آن جایی که در عصر اطلاعات و تکنولوژی هستیم و همه چیز در حال پیشرفت است، منازل نیز به سمت پیشرفت و هوشمند شدن پیش می روند. به عنوان مثال بسیاری از منازل از دستگیره ها و یا قفل های هوشمند استفاده می نمایند. با این وجود هدف ما در این مطلب آنالیز صفر تا صدی زنگ هوشمند خواهد بود. اگر شما هم دوست دارید که یک زنگ هوشمند خریداری کنید و یا این که زنگ قدیمی منزل خود را بروز کنید، می توانید از دکمه زیر یاری بگیرید.

چرا باید برای خانه خود زنگ هوشمند بخریم؟

زنگ درب هوشمند چیست؟

منزل ما یکی از مهم ترین و بزرگ ترین موارد از حریم شخصی ماست که باید تا حد امکان از آن محافظت کنیم. اگر دقت داشته باشید، بسیاری از افراد که سارق وارد خانه آن ها شده، ادعا می نمایند که تا مدت زیادی در منزل خود حس آرامش و امنیت ندارند. در نتیجه باید تا حد امکان امنیت خانه ها را افزایش دهیم. راه های بسیار زیادی برای امن تر ساختن خانه ها وجود دارد ولی افراد هنوز هم از گزینه های هوشمند سازی منزل غافل می شوند. به عنوان مثال هنوز بسیاری از ما قفل و دستیگره های عادی و سنتی را به دستگیره های هوشمند ترجیح می دهیم. شاید هم به دلیل نبود اطلاعات کافی در خصوص این کالاها و مطلعی کم به سراغ آن ها نمی رویم.

زنگ هوشمند کالایی است که شما می توانید با استفاده از آن و به یاری یک اپلیکیشن خاص از افرادی که زنگ منزل شما را می زنند عکس بگیرید و یا این که به راحتی درب منزل را باز کنید. گفتنی است که بسیاری از زنگ های هوشمند نمایشگری جداگانه نیز دارند که شما همچون آیفون های تصویری که امروزه در منازل خود دارید، افراد پشت در را ببینید و یا در را باز نمایید.

احتمالا موارد بالا برای شما کاملا عادی باشند و در نتیجه بهتر است که به سراغ بعضی از ویژگی های خاص این کالا برویم. شما با استفاده از یک زنگ هوشمند و اتصال آن به اینترنت می توانید همواره فضای اطراف منزل خود را به صورت زنده و آنلاین مشاهده نمایید. از طرف دیگر زمانی که زنگ خانه شما زده می گردد، یک اعلان روی تلفن همراه خود دریافت نمایید و با استفاده از اپلیکیشن خاص هر برندی که زنگ هوشمند را از آن خریداری نموده اید، با فردی که زنگ را زده صحبت کنید! حال فکر می کنم که نظر شما هم کمی در رابطه با این کالا و خرید آن تغییر نموده باشد.

چرا باید به سراغ استفاده از زنگ های هوشمند برویم؟

در بخش قبلی کوشش کردیم تا بخش اعظمی از فواید یک زنگ هوشمند را برای شما آنالیز کنیم و حال می خواهیم به سراغ این موضوع برویم که چرا باید این کالا را بخریم و برای آن هزینه کنیم. حال بهتر است که با یک مثال این بحث را آغاز کنیم. فرض کنید که شما در منزل نیستید و پیک یک بسته برای شما آورده است. اگر بتوانید در حیاط را برای پیک باز کنید، بسته را تحویل می گیرید و در غیر این صورت باید به اداره پست برای دریافت کالای خود مراجعه نمایید.

پس شما به راحتی و با یاری یک زنگ هوشمند و اپلیکیشن آن می توانید درب حیاط منزل خود را از دور باز کنید و سپس از خروج فرد مورد نظر به یاری دوربین آنلاین این دستگاه اطمینان حاصل نمایید و یا حتی با او صحبت کنید. با این حال دقت داشته باشید که همه زنگ های هوشمند این قابلیت را ندارند و تنها بعضی از مدل ها این کار را برای شما انجام می دهند. از طرف دیگر گاهی یک فرد زنگ منزل شما را می زند و به هر دلیلی دوست دارید که از چهره فرد مورد نظر یک عکس بگیرید. یک زنگ هوشمند این گزینه را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از دیگر مزایای این دستگاه ها می توان به کار کردن در نبود برق اشاره نمود. البته که بعضی از مدل های این کالا با برق و بعضی با باتری کار می نمایند و شما می توانید با توجه به احتیاج خود هر یک از آن ها را خریداری نمایید. در نهایت نیز زیبایی و مجذوب کنندهیت منزل یا محل کار شما با وجود یک زنگ هوشمند قطعا دو چندان خواهد شد.

3 زنگ هوشمند برتر در بازار ایران

اکنون که با صفر تا صد زنگ های هوشمند و مزایای آن ها آشنا شده اید، نوبت به معرفی پرفروش ترین مدل های این کالا در بازار ایران رسیده است. اگر صادقانه در این رابطه صحبت کنیم، تنوع این کالا هنوز هم در کشور ما خیلی زیاد نشده ولی قطعا مدل هایی که در ایران موجود هستند، در جهان نیز بسیار محبوب و پرطرفدار محسوب می شوند و شما با یک جستجوی ساده به این موضوع پی می برید. حالا سه زنگ هوشمند برتر در بازار ایران عبارتند از:

1) زنگ هوشمند شیائومی مدل MJML06-FJ

زنگ در هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Doorbel 3 یکی از محصولات محبوب برای افرادی است که در پی هوشمند سازی منزل خود هستند. این کالا از دو جزء اصلی تشکیل شده که عبارتند از:

1) دوربین و زنگ که در بیرون منزل از نصب می گردد.

2) بخش اسپیکر و میکروفون که در منزل نصب می گردد.

دوربین و کلید زنگ دارای یک پنل پشتی هستند که به وسیله چسب دو طرفه یا پیچ بر روی دیوار قرار بگیرند. رنگ مشکی این کالا قطعا توجه هر شخصی را به خود جلب خواهد نمود. برای استفاده از این زنگ باید از اپلیکیشن Mi Home استفاده نمایید. از دیگر نکات مجذوب کننده این دستگاه می توان به قابلیت دید در شب آن اشاره نمود.

دوربین این زنگ هوشمند از نسل نو لنزهای فوق عریض است که می تواند زاویه تصویر برداری را برای شما تا 180 درجه نیز افزایش دهد. در نتیجه نقاط کور این دوربین خیلی کم خواهد بود. Xiaomi Smart Doorbell 3 با استفاده از هوش مصنوعی و قابلیت تشخیص انسان، به حرکات غیرعادی حساس شده و بعد از این که یک حرکت غیرعادی را شناسایی کند، یک اعلان برای شما ارسال خواهد نمود.

2) زنگ هوشمند بلورمز مدل Blurams Doorbell D10C

دومین کالای این فهرست را به برند بلورمز اختصاص دادیم که از زنگ هوشمند شیائومی کمی گران تر و البته حرفه ای تر است. یکی از مهم ترین و مجذوب کننده ترین ویژگی های این کالا استفاده از هوش مصنوعی و تشخیص چهره است. شما می توانید یک پیغام صوتی را روی این دستگاه ذخیره کنید تا وقتی افراد زنگ شما را می زنند، این پیغام را گوش نمایند. در عین حال شما می توانید برای دستگاه این دستور را تعریف کنید که فقط برای یک فرد خاص که زنگ می زند، پیغام صوتی را پخش کند.

از طرف دیگر این دستگاه می تواند بدون اتصال به برق و با یاری باتری، حدود 24 ساعت فعال بماند. بعلاوه از کارت حافظه نیز پشتیبانی می نماید تا در صورت احتیاج بتوانید تصاویر یا ویدیوهای افراد پشت زنگ را ثبت نمایید. کیفیت خارق العاده دوربین این زنگ هوشمند قطعا هر فردی را شگفت زده می نماید. از دیگر ویژگی های این زنگ می توان به مشاهده آنلاین بیرون منزل با یاری اینترنت و اپلیکیشن مخصوص آن اشاره نمود.

شما بعلاوه می توانید با افراد پشت زنگ به وسیله گوشی موبایل و یا تبلت خود صحبت کنید. این دستگاه نیز مانند زنگ شیائومی در برابر آب و رطوبت مقاوم است که با باران و موارد دیگر به سرعت آسیب نبیند. در نهایت نیز بهتر است بدانید که نصب زنگ هوشمند بلورمز اصلا سخت نیست و شما می توانید این کار را به تنهایی نیز انجام دهید. اکنون برای خرید این کالای زیبا و کاربردی روی دکمه زیر کلیک کنید.

3) زنگ هوشمند آرنتی مدل VBELL1

در آخرین کالای این فهرست به سراغ یکی از حرفه ای ترین زنگ های هوشمند در بازار ایران می رویم. زنگ هوشمند آرنتی یک اپلیکیشن خاص دارد تا بتوانید با استفاده از آن همه چیز را کنترل کنید. از طرف دیگر شما می توانید در صورت احتیاج تصاویر و یا ویدیوهای مورد نظر را ذخیره کنید و یا این که با افراد پشت زنگ به وسیله اپلیکیشن به راحتی و هر جایی که باشید، در ارتباط باشید.

شما می توانید سنسور حرکتی این زنگ را فعال کنید تا اگر زنگ حرکتی را در مقابل دوربین شناسایی کرد، برای شما اعلان ارسال کند. در عین حال می توانید اپلیکیشن را روی گوشی موبایل اعضای خانواده نصب کنید تا همه به راحتی بتوانند زنگ منزل را مدیریت نمایند و یا به آن ها پاسخ دهند. زنگ درب هوشمند آرنتی Vebll1 در برابر شرایط آب و هوایی مختلف تا حد زیادی مقاوم است. حال برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این کالا و یا خرید آن از دکمه زیر یاری بگیرید.

جمع بندی

هدف ما در این مطلب مطلع سازی شما و ارائه اطلاعاتی مفید و کاربردی در رابطه با زنگ های هوشمند بود. چه بخواهیم و چه نخواهیم زندگی همه ما به تکنولوژی وابسته شده و بهتر است که از این وابستگی به صورت درست استفاده کنیم. زنگ های هوشمند در قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند و هر شخصی می تواند با توجه به سلیقه و علاقه و احتیاج خود یکی از آن ها را بخرد. آیا شما تا به امروز از زنگ های هوشمند استفاده نموده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2229

به "چرا باید برای خانه خود زنگ هوشمند بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید برای خانه خود زنگ هوشمند بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید