بورس سه شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، رشد 10 هزار واحدی شاخص به لطف گروه خودرویی و بانکی

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، در شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 9 هزار واحدی شروعی سیز را به ثبت رساند. معاملات امروز بازار در حالی شروع شده که اختلال در هسته معاملاتی کاملا مشهود بوده و به روزرسانی تابلو قیمت و ثبت سفارش در کارگزاری ها با مسائل فراوانی روبرو است.

بورس سه شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، رشد 10 هزار واحدی شاخص به لطف گروه خودرویی و بانکی

پس از گذشت 50 دقیقه از شروع بورس، بیش از 514 هزار معامله انجام شد که طی آن 2 میلیارد و 340 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. در میان نمادهای بورسی یه نماد خودرو، وپاسار و وتجارت بیشترین تاثیر مثبت را داشتند و دو غول بورسی فولاد و فملی با معامله در محدوده منفی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته اند.

در معاملات فرابورسی نیز دو نماد فرابورس و دی عملکرد مثبتی داشته و ذوب و شاوان نیز تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشته اند. ارزش معاملات در این بازار حدود 20 هزار میلیارد ریال بوده است.

معاملات امروز در حالی پیگیری می گردد که گروه های خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا روبرو شده و بیشتر نمادهای این گروه با صف خرید همراه هستند. در گروه فلزات اساسی و پالایشی اما فشار عرضه بیش از تقاضا بوده و معاملات نمادهای این گروه بیشتر متعادل دنبال می گردد.

با توجه به تعطیلی فردا، امروز آخرین روز کاری بورس در این هفته خواهد بود و شنبه هفته آینده معاملات بورس در بهار سال جاری انتها می رسد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1048

به "بورس سه شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، رشد 10 هزار واحدی شاخص به لطف گروه خودرویی و بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس سه شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، رشد 10 هزار واحدی شاخص به لطف گروه خودرویی و بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید