برترین دوربین های گوشی های پرچمدار در سال 2022

به گزارش واندر هنگر، با توجه به آخرین خبرها، برترین دوربین های گوشی در سال 2022 متعلق به گوشی های شیائومی MIX 5 و ویوو NEX 5 خواهد بود.

برترین دوربین های گوشی های پرچمدار در سال 2022

به گزارش خبرنگاران، بازار گوشی های هوشمند، یک بازار فوق العاده رقابتی است و گوشی های هوشمند پرچمدار امروزی قادر نخواهند بود تنها با اتکا به عملکرد پردازنده های خود پیروز این بازار باشند. در سال گذشته میلادی شاهد بودیم که حتی گوشی های میان رده نیز آغاز به استفاده از پردازنده های برتر پرچمدار نموده اند. شرکت شیائومی گوشی های سری Redmi K40 خود را به پردازنده های Qualcomm Snapdragon 870 و Snapdragon 888 مجهز نموده است. شرکت ریلمی نیز گوشی Realme GT خود را به تراشه های Snapdragon 888 و گوشی Realme GT 2 Pro خود را به Snapdragon 8 Gen 1 مجهز نموده است تا این گوشی در مقایسه با تمام رقیبان برترین بازده را در رنج قیمت خود ارائه دهد. بنابراین، با تغییر رویه شرکت های بزرگ در چند سال گذشته، بازار گوشی های هوشمند پرچمدار به تدریج بر کیفیت عکس و فیلم متمرکز شده است.

شرکت های شیائومی و ویوو نیز به همین دلیل دست به ارتقا کیفیت دوربین های خود زده اند و هر دو به علت عملکرد برتر دوربین های گوشی به خاطر عرضه گوشی های Xiaomi Mi 11 Ultra و Vivo X70 Pro Plus مورد ستایش قرار گرفتند.

ظاهراً این رویه در امسال میلادی نیز ادامه خواهد داشت و در سال 2022، هر دو شرکت قرار است بار دیگر در زمینه عکاسی با موبایل، ترند شوند؛ زیرا یک افشاگر محبوب و صاحب نام از چین، Digital Chat Station، اخیراً اظهار نظر نموده است که شیائومی و ویوو دوباره با قدرت شگفت انگیز دوربین خود صنعت را شوکه خواهند کرد. پرچمداران آینده این دو شرکت به ترتیب Xiaomi MIX 5 و Vivo NEX 5 نام دارند.

این افشاگر در کامنت خود اشاره نموده که به هر دو گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi MIX 5 و Vivo NEX 5 به علت پیکربندی پیشرو دوربین آن ها بسیار علاقه مند است. هر دو پرچمدار دارای سنسور های بزرگتر در تمام فواصل کانونی هستند. این قابلیت یاری می نماید که در زمان استفاده از تمام دوربین ها، شامل لنز های فوق عریض، معمولی یا تله فوتو، دوربین قادر باشد حتی در نور کم، عکس ها و فیلم های روشن ارائه کند.

این روز ها شایعه شده است که شرکت های شیائومی و ویوو قصد دارند با غول های صنعت دوربین های پیشرفته همکاری نمایند. طبق گزارش های قبلی شیائومی با شکرت لایکا و ویوو با شرکت زایس قصد همکاری دارد. به این ترتیب شیائومی و ویوو، الگوریتم های دوربین و نرم افزار تشخیص صحنه و امکانات مورد احتیاج را از این شرکت های ساخت دوربین دریافت می نمایند. با افزوده شدن امکانات نو، کاربران می توانند اطمینان حاصل نمایند که می توانند به شکل دلخواه خود عکاسی نمایند.

این افشاگر بعلاوه اشاره می نماید که هر دو گوشی به جز دوربین شگفت انگیز سایر مشخصات لازم برای پرچمدار بودن را نیز در خود دارند. گوشی های Xiaomi MIX 5 و Vivo NEX 5 دارای پشتیبانی از شارژ سریع و دوام باتری طولانی مدت هستند تا کاربر بتواند در تمام طول روز از گوشی استفاده کند و وقت خود را برای شارژ کردن گوشی تلف نکند.

این افشاگر چینی بعلاوه معتقد است که هر دو گوشی احتمالا برترین دوربین گوشی های سال 2022 را ارائه نمایند. با این حال هنوز هیچ گونه مشخصات خاصی از دوربین این دو پرچمدار فاش نشده است. به هر صورت به نظر نمی رسد که برای فهمیدن مشخصات این دو گوشی زیاد منتظر بمانیم، زیرا هر دو مدل پرچمدار هستند و به احتمال فراوان به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات هر دو گوشی منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1987

به "برترین دوربین های گوشی های پرچمدار در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دوربین های گوشی های پرچمدار در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید