بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران- پلیس آلمان روز دوشنبه اعلام نمود شامگاه یکشنبه بر اثر تیراندازی در برابر کافی شاپی در برلین، مرکز آلمان سه مرد صرب یا صرب تبار و یک زن زخمی شدند.

بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پلیس آلمان روز دوشنبه خاطرنشان کرد شامگاه یکشنبه بر اثر تیراندازی در برابر کافی شاپی در برلین، مرکز آلمان سه مرد صرب یا صرب تبار و یک زن زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، پلیس خاطرنشان کرد در این تیراندازی تعداد زیادی گلوله شلیک شده است.

روزنامه محلی تاگ اشپیگل به نقل از منابع نزدیک به پرونده تحقیق خاطرنشان کرد این چهار نفر حوالی ساعت 23 در برابر کافی شاپی در یکی از خیابان های اصلی محله پرجمعیت ودینگ در شمال برلین بودند که بیش از 20 گلوله از یک خودرو که از مقابل ساختمان عبور می کرد، به طرف آن ها شلیک شد.

پلیس تا این لحظه نتوانسته است تعیین کند که این زن بر اثر اصابت گلوله یا از شوک ناشی از تیراندازی زخمی شده است.

پلیس و دادستانی برلین تصریح کردند جان هیچ یک از اشخاص زخمی شده در خطر نیست و تا این لحظه پلیس در رابطه با این تیراندازی کسی را بازداشت ننموده است.

خبرگزاری د پ آ (dpa) آلمان به نقل از یک مامور پلیس حاضر در محل تیراندازی خاطرنشان کرد به یکی از زخمی ها هفت گلوله در قسمت بالای بدن اصابت نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1690

به "بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید