بازی سختی مقابل شهداب داریم، از پیش باخته نیستیم

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ورامین با نتیجه سه بر دو از سد تیم هورسان رامسر گذشت و روز چهارشنبه مقابل تیم شهداب یزد صف آرایی خواهند کرد.

بازی سختی مقابل شهداب داریم، از پیش باخته نیستیم

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در مصاحبه با خبرنگاران درباره پیروزی تیمش مقابل هورسان گفت: حدود 25 روز تمرین داشته ایم و سایر تیم ها تمرینات خود را دیرتر شروع کردند. تیم رامسر حدود یک ماه پیش از ما تمریناتش را شروع کرده بود. به فرشاد سعیدی تبریک می گویم. تیم خوبی را مهیا کرده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: باید بازی با نتیجه سه بر یک به پایان می رسید اما کار به ست پنجم کشیده شد. از تمام بازیکنانم راضی هستم. آنها تمام تلاش خود را کردند. بازی خوبی بود. به هرحال بازی نخست فشار خاص خود را دارد و ما میزبان بودیم و دیدار تدارکاتی کمی داشتیم اما خدا کمک کرد و در بازی سخت مقابل هورسان پیروز شدیم.

خداپرست در باره بازی روز چهارشنبه مقابل شهداب یزد، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. یزد در تمامی پست ها بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد. جزو تیم های اولی است که شروع به یارگیری کرد. بازی نخست خود را با نتیجه سه بر صفر پیروز شده است. اما این دلیل نمی شود ما از پیش باخته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1853

به "بازی سختی مقابل شهداب داریم، از پیش باخته نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی مقابل شهداب داریم، از پیش باخته نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید