اینستاگرام به قابلیت افزودن متن و تصویر روی عکس پست ها مجهز شد

به گزارش واندر هنگر، در چند ماه اخیر شرکت متا برای رقابت با تیک تاک کوشش کرد اپلیکیشن اینستاگرام را پیشرفته تر کند. با همین هدف قابلیت های مختلف و متنوعی برای این اپلیکیشن شبکه اجتماعی معرفی و عرضه کرد. ظاهراً متا هنوز هم می خواهد اینستاگرام را پیشرفته تر و کاربرپسندتر کند و 2 قابلیت نو معرفی نموده است: اضافه کردن متن به عکس ها و قراردادن عکسی روی عکس دیگر به جای برچسب.

اینستاگرام به قابلیت افزودن متن و تصویر روی عکس پست ها مجهز شد

به گزارش وبلاگ رسمی اینستاگرام، این اپلیکیشن اجازه می دهد مستقیم از ویرایشگر پست به عکس هایتان متن اضافه کنید؛ یعنی احتیاج ندارید برای افزودن متن از برنامه دیگری بهره ببرید. متن ممکن است به پست شما یاری کند از بقیه عکس های فید متمایز گردد یا به مخاطب یاری کند اطلاعاتی را ببینند که ممکن است در کپشن پست شما گم شوند.

ویژگی برچسب عکس اینستاگرام

بعلاوه اکنون می توانید به وسیله ویرایشگر پست، عکس دیگری را به عنوان برچسب روی عکس قرار دهید. طبق پست وبلاگ اینستاگرام، وقتی روی عکسی که چند لایه دارد، ضربه می زنید، می توانید شکل آن را از مستطیل به مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید. این ویژگی جالبی است و احتمالاً کاربران راه های هوشمندانه ای برای استفاده از آن در عکس های خود پیدا خواهند کرد.

ریل ها و استوری ها نیز در زمینه متن بهبودهایی می نمایند. کاربران برای این نوع محتواها به فونت های نو و افکت ها و انیمیشن های تازه برای متن ها دسترسی پیدا می نمایند.

اینستاگرام اخیراً ویژگی ها و قابلیت های مختلفی معرفی نموده؛ ازجمله آزمایش قابلیتی شبیه اسنپ مپ، راهی برای افزودن آهنگ به پروفایل و امکان اشتراک گذاری 20 اسلاید در یک پست.

باید منتظر ماند و دید این شبکه اجتماعی مشهور در آینده از چه قابلیت های دیگری میزبانی می نماید. قطعاً قابلیت های نوی که به این برنامه اضافه شده، می تواند بیش ازپیش این شبکه اجتماعی را برای کاربران مجذوب کننده کند. شرکت متا سعی دارد به طورکلی از برنامه تیک تاک جلو بزند و برای رسیدن به این هدف ویژگی های متنوع و نوی برای اینستاگرام در نظر گرفته است.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2302

به "اینستاگرام به قابلیت افزودن متن و تصویر روی عکس پست ها مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به قابلیت افزودن متن و تصویر روی عکس پست ها مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید