افزایش 25 درصدی استقبال مردم تایباد از حمل و نقل عمومی

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/خراسان رضوی شهردار تایباد گفت: در حال حاضر 722 دستگاه ناوگان عمومی در بخش حمل و نقل شهری تایباد فعالیت دارند و میزان استقبال مردم از این ناوگان نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

افزایش 25 درصدی استقبال مردم تایباد از حمل و نقل عمومی

ایوب سیدالحسینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد 112 دستگاه در قالب تاکسی های عمومی و درون شهری، 300 دستگاه در بخش تاکسی تلفنی و 310 دستگاه در حمل و نقل محور گمرک دوغارون فعالیت دارند.

وی ادامه داد: هر تاکسی به صورت میانگین در روز 100 الی 150 مسافر را در سطح شهر جابه جا می کند و این امر از بروز مسائلی مانند ترافیک خودروهای تک سرنشین، آلودگی هوا، تخریب آسفالت، ایجاد سر و صدای مازاد جلوگیری می کند.

شهردار تایباد عنوان کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به نیاز همگانی در اولویت شهرداری تایباد واقع شده است از این رو در حوزه نوسازی ناوگان اقدامات خوب و سازنده ای اجرا شده و اکنون تنها 20 درصد خودروها در این بخش فرسوده و نیازمند تعویض هستند.

سیدالحسینی اضافه نمود: علاوه بر ناوگان عمومی ذکر شده 60 دستگاه خودرو در سرویس دهی مدارس فعال هستند و امسال برای اولین بار سرویس مدارس دخترانه توسط شرکت بانوان انجام می شود.

وی قیمت سرویس مدارس در تایباد را 960 هزار ریال برای هر دانش آموز گفت و گفت: این قیمت بعد از سهمیه بندی بنزین تغییری نکرده و خانواده ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه افزایش کرایه از سمت راننده با سامانه 137 تماس بگیرند و گزارش دهند.

سیدالحسینی با بیان اینکه 30 درصد رانندگان از پوشش بیمه برخوردارند، اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع یکی از مسائل اصلی در این حوزه به شمار می رود؛ مدت چهار سال است دولت یارانه بیمه را به دلیل نبود بودجه قطع کرده و رانندگان قادر نیستند، تمام هزینه ها را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 621

به "افزایش 25 درصدی استقبال مردم تایباد از حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی استقبال مردم تایباد از حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید