استوکس: پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور را تبریک می گویم، از بیرانوند تا علیپور همه را می شناسم

به گزارش واندر هنگر، مهاجم جدید پرسپولیس در مورد حضورش در این تیم صحبت کرد.

استوکس: پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور را تبریک می گویم، از بیرانوند تا علیپور همه را می شناسم

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آنتونی استوکس که در امارات به سر می برد و منتظر سفر به تهران است، پس از پیروزی سرخپوشان ایران برابر تراکتور گفت: این پیروزی را باید به تیم تبریک بگویم. این نتیجه خیلی مهم بود. من اشتیاق و هیجان زیادی دارم تا به پرسپولیس ملحق بشوم و امیدوارم بتوانم به تیم یاری کنم.

وی در ادامه عنوان نمود: من قبل از این در ایران بازی نموده ام. بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می شناسم، از دروازه بانش (علیرضا بیرانوند) که کار من را بسیار سخت کرد تا علی علیپور که بازی های او را می دیدم و دقیق زیر نظرش داشتم. مهاجم خیلی خوبی هست و من خوشحالم که قرار است کنار هم بازی کنیم.

استوکس خاطر نشان کرد: من از همه در باشگاه تشکر می کنم که موقعیتی را فراهم آوردند تا بتوانم در پرسپولیس حضور پیدا کنم. باز می گویم برای این حضور هیجان دارم و بی صبرانه منتظرم تا مدیرعامل، سرمربی، همبازیان جدیدم و طرفداران را از نزدیک ببینم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 723

به "استوکس: پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور را تبریک می گویم، از بیرانوند تا علیپور همه را می شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس: پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور را تبریک می گویم، از بیرانوند تا علیپور همه را می شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید