استقبال کشورهای اروپایی و منطقه از محصولات نانویی ایران

به گزارش واندر هنگر، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:گستردگی محصولات نانو ایران در بین کشورهای اروپایی و منطقه بسیار قابل قبول است و باید از نظر کمی میزان صادرات را افزایش دهیم.

استقبال کشورهای اروپایی و منطقه از محصولات نانویی ایران

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در رابطه با برنامه های ستاد نانو در سال 1399، گفت: در این سال تابع سند 10 ساله دوم هستیم که بیشترین تمرکز در ارتباط با توسعه فناوری های جدید و در عین حال رسوخ فناوری ها در صنعت و صنعت سازی بخصوص تجاری سازی محصولات نانو با تمرکز خاص روی توسعه صادرات محصولات به سایر کشورها هستیم.

صادرات محصولات نانو به بیش از 45 کشور جهان

وی اضافه کرد: در حال حاضر به بیش از 45 کشور جهان از جمله چین، مالزی، کانادا، ایتالیا و حتی کشورهای اروپایی صادرات داریم و کشورهای همسایه نقش خوبی در خرید محصولات نانو ایران دارند.

افزایش صادرات محصولات نانو از نظر کمی

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ادامه داد: از نظر گستردگی، بازار محصولات نانو قابل قبول است و ما باید از نظر کمی میزان صادرات را افزایش دهیم و بحث صادرات را گسترده تر کنیم.

سرکار گفت: شرکت های ایرانی محصولات باکیفیتی فراوری می نمایند و از نظر قیمت فوق العاده رقابتی هستیم و لیاقت این را داریم که میزان صادرات محصولات نانو به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 853

به "استقبال کشورهای اروپایی و منطقه از محصولات نانویی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کشورهای اروپایی و منطقه از محصولات نانویی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید